Студенти-маркетологи - активні учасники міжнародних виставок !
21 лютого 2017 р. у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» в рамках Міжнародного форуму технологій та обладнання для торгівлі «Індустрія торгівлі» відбулася щорічна Міжнародна спеціалізована виставка «Франчайзинг».
У період роботи виставки кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту організувала виїзне заняття зі студентами 4 курсу спеціальності «Маркетинг». Там вони ознайомилися із великим розмаїттям представлених франшиз, які вражають уяву: від традиційного громадського харчування — до будівельних рішень, від дитячих центрів розвитку — до автономних автомийок, від логістичних послуг — до виробництва рекламної продукції. Особливої популярності набирає сфера послуг: доставка, освіта, розваги, туризм, фінанси. «Франчайзинг 2017» активізував діяльність перевізників і логістичних компаній.
За підтримки Української Асоціації Візуальної Індустрії (УАВІ) цього року студенти отримали можливість ознайомитися з експозицією Shop&Design, що презентує сучасні підходи до оформлення магазинів, ресторанів, кафе: демонстраційне оснащення, декор і дизайн, технології освітлення, P.O.S.-матеріали, візуальні комунікації.
«Індустрія торгівлі» є ключовою подією українського рітейл-ринку, представляючи повний спектр рішень для магазинів, супермаркетів, торгівельно-розважальних центрів, закладів швидкого харчування. Торгове та технологічне обладнання, обладнання для власного виробництва в супермаркетах та фуд-корти, дизайнерські та світові рішення для торгових приміщень, а також багато інших напрямків представили провідні виробники та постачальники.
Окрім того, майбутні маркетологи проявили активність у роботі СПІКЕР ЗОНИ, прослухали цікаві доповіді та провели їх обговорення. В цілому, виїзне заняття було цікавим та інформативним.
Четверик Олена
cтарший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі