Шоста всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

28 вересня 2016, 14:00
КНТЕУ

 28 вересня 2016 року відбулася Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, що проходила на базі Київського національного торгово-економічного університету. У конференції прийняли участь понад 40 завідувачів кафедр маркетингу з провідних ВНЗ м. Києва та багатьох областей України.  

 

Основними тематичними блоками конференції були професійні стандарти з маркетингу, освітні стандарти для ОС «Бакалавр» із спеціальності «Маркетинг», а також питання взаємозв’язку теорії і практики у процесі підготовки фахівців.

Голова Української асоціації маркетингу І.В. Лилик наголосила про необхідність розробки та прийняття професійних стандартів з маркетингу та повідомила про перший досвід таких напрацювань, зокрема прийняття УАМ за підтримки роботодавців професійного стандарту «Менеджер з маркетингових досліджень», професійного стандарту маркетолога у транспортній галузі, початок роботи на стандартом “Digital marketing”. 

 

 Професором Ларіною Я.С. було запропоновано розпочати розробку професійних стандартів з маркетингу для фахівців в аграрній сфері, що отримало схвалення присутніх на конференції викладачів і представників УАМ. 


У конференції взяла участь завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України д.е.н., професор Ларіна Я.С.
 Професором Ларіною Я.С. було запропоновано та підтримано розробку стандартів з маркетингу для аграрної сфери.

 Голова підкомісії з маркетингу НМР МОН України А.В. Федорченко повідомив про сучасний стан освітніх стандартів з маркетингу, наголосивши на відсутності в ньому нормативних дисциплін. Проте він підкреслив, що сучасні освітні стандарти базуються на врахуванні професійних компетенцій випускників, які мають бути сформовані у навчальних планах саме випусковою кафедрою. 

Завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Є.В. Ромат зазначив про необхідність поєднання теорії і практики у процесі підготовки фахівців з маркетингу, акцентував на необхідності активної участі студентів у наукових і творчих конкурсах, що проводяться за підтримки провідних дослідницьких і рекламних компаній.  

Підводячи підсумки конференції, учасниками було висловлено пропозицію про необхідність створення асоціації завідувачів кафедр маркетингу в Україні. Д.е.н., професор Ларіна Ярослава Степанівна увійшла в робочу групу по розробці установчих документів Асоціації.

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook