Інформаційно-аналітична компетентність науково-педагогічних працівників – вимога сьогодення
12 січня науково-педагогічні та педагогічні працівники Ніжинського агротехнічного інституту і Ніжинського агротехнічного коледжу стали учасниками семінару-тренінгу "Формування інформаційно-аналітичної компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників засобами інтелектуальних технологій".
Тренер - заступник директора наукової бібліотеки Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України Ольга Озерян – ознайомила з методикою використання інтелектуальних технологій під час опрацювання наукових першоджерел, детально зупинилася на визначенні основних понять інформаційно-аналітичної компетентності. Тренер зацікавила аудиторію проблемними питаннями та спільним пошуком їх вирішення.
Подальша робота тренінгу включала визначення особливостей інформаційної компетентності, основних методів аналітичної діяльності, здібностей та умов здійснення інформаційно-аналітичної діяльності. Кінцевим результатом стало створення інформаційно-аналітичного документа командами викладачів, визначеними тренером.
Використання інтерактивного методу роботи в групі сприяло формуванню вміння розділити види робіт між членами команд, розрахувати час на виконання завдань, навчитися працювати колективно. Всі відчули свою причетність до створення спільного наукового продукту.
Найбільшу зацікавленість викликали захисти "карт розуму" спікерами робочих груп, які працювали з текстами Законів України: "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про інноваційну діяльність", "Про науково-технічну діяльність", "Про професійний розвиток працівників".
Учасники семінару-тренінгу мали можливість оволодіти інформаційно-аналітичними компетенціями за допомогою засобів інтелектуальних технологій, а найголовніше – зможуть тепер застосовувати ці технології у під час викладання дисциплін.
Світлана Толочко,
заступник директора з навчально-виховної роботи