Підготовка до весняного навчального семестру та методика дослідження аспірантів – ключові питання засідання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

2 лютого 2024 року

 Важливою складовою забезпечення діяльності випускових кафедр є проведення засідання кафедри, на якому розглядаються питання, які стосуються функціонування кафедри, а саме: організації освітнього процесу здобувачів всіх рівнів вищої освіти, визначення напрямів наукової та методичної роботи, профорієнтаційної роботи тощо. Саме тому існує необхідність саме у систематичному проведенні засідання кафедри та визначення векторів руху науково-педагогічного персоналу. Саме питанням організації та забезпечення освітнього процесу, окреслення наукової роботи кафедри й аспірантів було присвячено засідання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

 

     1 лютого під головуванням завідувача кафедри професора Бондаренка Валерія Михайловича було проведено засідання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі в очно-дистанційному форматі. На порядку денному стояли питання затвердження тем та методик дослідження здобувачів третього (освітнього-наукового) ступеня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», готовність кафедри до II семестру 2023-2024 навчального року, підготовка кафедри до акредитації освітніх програм для здобувачів освітніх ступенів «Бакалавр» та «Магістр».

     Відповідно до порядку денного на першому питанні засідання кафедри було представлено теми та методики дослідження здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня вищої освіти 2023р. вступу. На засіданні було заслухано теми та методики дисертаційних досліджень, хід та обсяг виконання індивідуального навчального плану таких аспірантів спеціальності 075 «Маркетинг» як Журби Артема, Залєвського Дмитра, Сидоренка Олексія, Блохіна Сергія, Сидоренка Віталія, Полінкевича Сергія, Зікранця Миколи, Чертінова Віктора, Бондарєва Богдана, Дуніна Максима. Заслухавши характеристики наукових керівників та презентації здобувачів освіти прийнято рішення рекомендувати здобувачів третього ступеня вищої освіти атестувати до подальшого розгляду на науковій раді факультету аграрного менеджменту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Другим питання засідання була готовність кафедри до початку весняного навчального семестру. Завідувач кафедри Валерій Михайлович наголосив про важливість зарахування всіх студентів до електронних навчальних курсів та їх наповненість, своєчасність початку навчальних занять, проведення роз’яснювальної та інформаційної роботи наставниками груп серед студентів про оперативність закриття заборгованості за попередній семестр, дотримання правил поведінки під час повітряної тривоги під час занять та для тих студентів, які проживають у гуртожитку, обов’язковість відвідування пар студентам за умов як очного так і дистанційного навчання.
     Відповідно на третьому питання значна увага була приділена підготовці кафедри до акредитації освітньо-професійних програм, підготовка навчально-методичного забезпечення та робота проектних груп, про що активно наголошували гаранти доцент Віолета Гераймович та професор Олександр Луцій.
     На засідання також розглядалися інші питання, які стосуються життєдіяльності кафедри.


Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook