Дар'я Сильнича з Каховки: завжди мріяла бути маркетологом, тому обираю НУБіП

26 червня 2023 року
  Вибір професії — надзвичайно важливий та виважений крок у доросле і самостійне життя. У першу чергу – це відповідальність перед батьками, суспільством та перед самим собою!!! Саме тому обрання майбутнього фаху є надзвичайно важливо та відповідально, адже це шлях на все життя!!! Робота і все, що з нею пов'язане, займає більшу половину життя людини. Знайти себе у світі професії – означає мати можливість гідного заробітку, відчувати себе потрібним людям, максимально повно розкрити свої здібності. І тут найважливіше — не схибити. Саме тому вибір майбутньої професії вимагає багатьох роздумів, надання вичерпної інформації про професії та можливості, які відкриваються у випадку її обрання. І на піку популярності у сучасних школярів-випускників є професії, які пов'язані з діджиталізацією, маркетингом, просуванням... тобто ті професії, які дозволяють у майбутньому працювати дистанційно!!! Однією з таких професій є маркетинг. Саме тому сьогоднішнє інтерв'ю саме про бажання вступниці обрати фах маркетолога.  

  22  червня до кафедри маркетингу та міжнароднї торгівлі завітала випускниця столичної школи Дар'я Сильнича, яка бажає освоїти професію маркетолога та вступати в НУБіП України. Далі всі деталі розповість про себе сама Дар'я. 

  • Дар’я, розкажіть, будь ласка, про себе?

— Я народилась та виросла в місті Каховка, що на Херсонщині. Дуже люблю ті місця і мріяла все життя присвятити рідному краю! Але, на жаль, довелося всією родиною переїхати і змінити місце проживання. Школу я закінчила в столиці.

  • Звідки дізналася про НУБіП?

— Цього року 6 квітня ми класом відвідали День відкритих дверей НУБіП! Мне дуже вразила територія університету її охайність та велич! Всі мої однокласники розійшлися по різним корпусам, а я вирушила шукати маркетологів! Дуже дякую кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі за цікаві зустрічі та презентацію спеціальності «Маркетинг», я одразу зрозуміла, що зробила правильний вибір! 

  • Чому обрали спеціальність саме «Маркетинг»? Які переваги спонукали до цього?

— Вважаю спеціальність «Маркетинг» престижною та багатогранною. Справжній маркетолог – це рушійна сила компанії, людина, яка здатна генерувати ідеї, які забезпечать конкурентоспроможність підприємству.
  Я зупинила свій вибір на НУБіП України тому, що цей університет надає змогу всебічно розвиватись та стажуватись за кордоном за програмами «подвійних дипломів». Зацікавило одночасне вивчення декількох іноземних мов. Переконана, що без іноземних мов немає перспектив у майбутньому.

  • Чого очікуєш від навчання в університеті?

— Хочу отримати хороші знання з обраної спеціальності, очікую на нові знайомства та сподіваюся на позитивні враження та емоції.   

  • Чи маєш вже якісь плани після закінчення навчання?

— Поки що чітких планів ще не маю, але впевнена, що стану найкращим маркетологом! 

  • Щиро бажаємо всім випускникам успіху та найскорішого отримання статусу студент!

 

Розмову вела Богдана Вишнівська,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook