Мета діяльності гуртка та основні принципи роботи
Гурток «Екологічний моніторинг» створено згідно Наказу №1004 від 28.09.2022 року «Про оптимізацію роботи студентських наукових гуртків».
Мета діяльності гуртка – створення умов для розвитку науково-дослідницької діяльності у галузі моніторингу довкілля шляхом формування навичок проведення наукових досліджень, опису отриманих результатів та формування наукових праць (тез, статей, тощо).
Головними завданнями гуртка є:
• створення умов для підвищення творчої активності студентів, розвитку їхніх здібностей та нахилів до самостійної дослідницької діяльності;
• поглиблення знань як з профільних дисциплін, так і з точних, природничих та гуманітарних наук;
• удосконалення вміння використовувати наукову, науково-популярну, довідкову та періодичну літературу, словники, як у процесі освіти, так і у своїй майбутній професійній діяльності;
• організація науково-дослідницької роботи та захист наукових робіт на студентських конференціях різних рівнів;
• оволодіння студентами вмінням красномовно й переконливо викладати свої думки та відстоювати свої погляди перед аудиторією.
Принципи роботи гуртка:
1. Проведення засідань роботи гуртка (не менше як 1 раз на 2 тижні)
2. Проведення виборів керівного складу гуртка (студентів), які будуть відповідати за проведення відповідної діяльності;
3. Затвердження плану роботи гуртка на відповідний термін, призначення відповідальних осіб і термінів проведення робіт.
4. На робочих засідання гуртка проводиться наступна робота:
• затвердження тем науково-дослідних робіт відповідно до вибору студента;
• проведення семінарів по вибору методів та методик проведення наукових досліджень;
• підготовка та проведення круглих столів, «мозкового штурму» для тренування навичок презентації результатів наукового дослідження та варіантів вирішення проблем під час наукової діяльності;
• підготовка до участі в олімпіадах з відповідних предметів (за бажанням студентів);
• презентація результатів наукових досліджень.
5. Підготовка та участь студентів у наукових конференціях у відповідності до напрямку наукових досліджень:
• семінар з підготовки та написання тез конференції;
• особливості створення презентації для представлення роботи на наукових конференціях.
6. Підготовка студентів до участі у конкурсах студентських наукових робіт.