НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ - тема наукової дискусії студентського гуртка "Маркетинг"

22 березня 2023 року
     Сьогодні достатньо складно задовольнити найвибагливіші потреби споживачів у сучасних умовах, тому компанії мають випереджати своїх конкурентів у пошуку і формуванні споживчих уподобань. Актуальним стає не лише використання маркетингових досліджень у діяльності аграрних підприємств, а й передбачення і аналіз майбутніх тенденцій і трендів, що, своєю чергою, встановлює коло завдань, які вирішуватиме саме кулхантинг.

      Кулхантинг – новітній напрям маркетингових досліджень і, зважаючи на це, недостатньо вивчений. Найбільшого поширення кулхантинг здобув у США і західноєвропейських країнах, тоді як в Україні цей напрям лише починає впроваджуватись. Маркетинг використовує багато інструментів, що дозволяють гравцям різних ринків тримати руку на споживчому пульсі, випереджати конкурентів, відрізнятися один від одного.
     Учасники, під час обговорення теми відзначили актуальність поданого матеріалу для майбутніх фахівців з маркетингу, його сучасність та інноваційність.
 

Дякуємо за цікаво проведений час!!!

 

Гліб Каленченко

член студентського наукового гуртка "Маркетинг"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook