Виховна робота
Викладачами кафедри регулярно проводиться виховна робота, зокрема зі студентами 3 курсу та 4 курсу.
Студенти разом з НПП кафедри регулярно відвідують музеї, театри, беруть участь в різних культурно-масових заходах як в університеті, так і за його межами.
Кафедра є важливою ланкою реалізації виховного потенціалу НУБіП України. Кафедри планують, визначають мету і завдання виховної роботи, її організаційні принципи, керуючись концептуальними засадами гуманітарної освіти в Україні, Концепцією виховання дітей і молоді в національній системі освіти, Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті, іншими нормативними документами з актуальних проблем виховання студентської молоді, враховуючи специфіку навчального закладу, запити і потреби студентів.
На фото доцент Бабич О.А. проводить годину патріотичного виховання серед студентів 3 курсу.
Виховна робота полягає в наступному: формування професійних якостей сучасного спеціаліста як людини, особистості; проведення професійно-орієнтаційної, інформаційно-просвітницької, культурно-виховної роботи серед студентів, розвиток їх творчих та інтелектуальних здібностей, залучення до різноманітної діяльності за інтересами, участі в культурно-освітній, спортивно-оздоровчій та інших видах діяльності; сприяння роботі рад студентського самоврядування факультету, гуртожитку; навчального закладу в цілому; безпосередня участь у реалізації заходів, що проводяться ректоратом, на факультетах, у гуртожитках, клубах; організація роботи наставників академічних груп студентів (участь у навчально-виховних і громадських, культурно-освітніх і культурно-виховних заходах у групі; робота з активом академічної групи, індивідуальна виховна робота зі студентами групи; студентами, які проживають у гуртожитках та ін.).
План виховної роботи Бабича О.А.
Виховна робота – цілеспрямована діяльність педагогічного персоналу на виконання соціальних інституцій для досягнення мети корекції та адаптації студентської молоді.
Успішне педагогічне керівництво вихованням майбутніх фахівців передбачає поєднання зовнішніх і внутрішніх стимулів.
Зовнішні стимули – це вимоги, які виходять від викладачів та кураторів груп, та спонукають студентів до певних дій.
Внутрішні стимули – це мотивація студентів на процес пізнання.
Викладачі кафедри - куратори груп:
Дмитрієва Ольга Євгенівна – магістри 2 року, 1 група «Захист рослин».
Бондарева Леся Михайлівна - магістри 2 року, 2 група «Карантин рослин.
Сикало Оксана Олексіївна – магістри 1 року ОПП "Карантин рослин".
Чернега Тетяна Олександрівна – бакалаври 4 курс 2 група.
Бабич Анатолій Григорович – бакалаври група 2 СТ.
Виховна робота кураторів 2020-21н.р.