- Головна
- Освітні програми
- ОПП 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- ОПП 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Обговорення освітніх програм
- Навчально-методичне забезпечення:робочі програми, ЕНК та силабуси дисциплін
- 2024-2025 навчальний рік
- 2023-2024 навчальний рік
- 2022-2023 навчальний рік
- Вибіркові дисципліни
- Практичне навчання
- Навчально-виховна робота
- Навчальна робота
- Науково-дослідна робота
- Навчально-наукова лабораторія "Маркетинг в АПК"
- Здобутки кафедри
- АСПІРАНТУРА
- Співпраця
- Академічна доброчесність
Навчально-наукова лабораторія "Маркетинг в АПК"
На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту здійснюється підготовка фахівців за освітніми ступенями бакалавр, магістр та доктор філософії зі спеціальності 075 «Маркетинг», що користується значним попитом серед здобувачів вищої освіти.
З метою забезпечення високого рівня підготовки майбутніх маркетологів та посилення практичної складової у навчальному процесі було створено у структурі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі навчально-наукову лабораторію «Маркетинг в АПК» (наказ №1181 від 20 листопада 2013р.), яка розташована у 425 ауд. 10 навчального корпусу.
ННЛ «Маркетинг в АПК» оснащена комп’ютерною технікою, мультимедійним проектором, плазмовим телевізором, швидкісним інтернетом, сучасною навчальною та науковою літературою, що дає можливість для проведення лекційних, семінарських та практичних занять на високому рівні. Крім того лабораторія є базою для проведення навчальних практик для здобувачів освіти, засідання наукового студентського гуртка «Маркетинг».
З метою підвищення якості освітнього процесу та посилення практичної складової до навчального процесу залучають відомих маркетологів-практиків та інших фахівців з бізнесу для яких лабораторія слугує місцем поєднання здобутих теоретичних знань та набуття практичних навичок.
Положення про навчально-наукову лабораторію "Маркетинг в АПК"