Легко – не буде. Вчимося перевіряти бізнес-ідеї на практиці!

24 вересня 2021 року

Почати бізнес непросто. Перед тим, як почати бізнес, потрібно все гарненько подумати. Необхідно провести якісний аналіз бізнес-ідеї. Перевірте, чи буде попит на ваш товар. Якщо так, то протягом довгого часу ви зможете задовольняти своїх клієнтів, скільки прибутку ви можете отримати, яку користь принесе ваш бізнес іншим.

Зокрема, для викладання дисципліни використовується електронний навчальний курс на онлайн-платформі університету «Elearn». Онлайн-курс дозволяє студентам повністю засвоїти складний навчальний матеріал. На ньому розміщені корисні відеозаписи лекційного матеріалу та інструкції з виконання завдань для практичної та самостійної роботи.

15 вересня 2021 року, згідно з планом проведення відкритих лекцій, в межах дисципліни «Основи бізнес-проектування», яка викладається для студентів юридичного факультету, доцентом кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Віталієм Гаврилюком було проведене відкрите лекційне заняття на тему «Обґрунтування проєкту».

На лекції були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту та адміністрації факультету аграрного менеджменту.

На лекції розглядались питання: організації робіт на етапі розробки проєкту, загальна послідовність проєктного аналізу, методи оцінки інвестиційних проєктів та принципи дослідження ринку проєкту. Окрім цього, слухачі, мали можливість оцінити лекцію через попередньо створені Google форми.

Ідея - це добре, але її потрібно оцінювати з урахуванням реалій сучасного ринку. Не всі ідеї можуть бути успішним бізнесом. Але є універсальний рецепт успіху. Це вміння ефективно і правильно розробити бізнес-план. Це дасть вам можливість чітко зрозуміти мету проєкту, бюджет і конкретний час реалізації, його сильні і слабкі сторони, оцінити існуючі та приховані ризики і визначити термін окупності. Без чіткого бізнес-плану ви не залучите інвестора, не зрозумієте модель і прибутковість проєкту. Це основні тези лекційного заняття. Особливістю вивчення «Основи бізнес-проектування» є те, що студенти в рамках своїх завдань мають можливість опрацювати реальні бізнес-проєкти.

Потрібно відзначити значні успіхи студентів Вікторії Вакулюк, Софії Великої та Марії Заболотньої, які зробили все можливе для розвитку власного проєкту і отримання якісних знань. Потрібно звернути увагу студентів на технологію навчального процесу. Досить часто виходить так, що одні студенти легко справляються із завданнями, а інші не можуть їх виконати. Як це так виходить? Що ми робимо не так?

Спробуємо дати поради, що потрібно для якісного навчання.

Якщо відповідь знаходимо швидко і легко, це ще не означає, що вона правильна. «Вгадати» - це не те ж саме, що «знання» або «розуміння».

Нам здається, що матеріал, який ми легко запам'ятовуємо, значить ми його вивчили. Отже, ми не повторюємо його, і в результаті ми не знаємо. Так що не обманюйте себе відчуттям легкості. Плануйте своє навчання так, щоб ви могли приділяти достатньо часу темам, які ви «вже добре пам'ятаєте».

Ми відчуваємо себе «ефективними», коли вчитися легко. Розподілена за часом практика здається менш ефективною, тому що вимагає більше зусиль. Це не викликає миттєвого відчуття знання, на відміну від швидкого практичного тренування. Чим більше ви напружуєте свій мозок, тим краще ви його тренуєте. Так що не довіряйте почуттям і вчіться ефективно.

Перевірте себе перед вивченням нового матеріалу. Це призведе до скоєння «корисних» помилок і налаштує ваш мозок на прийняття нової інформації. І обов'язково потрібно перестрахуватися: після кожної помилки перевіряйте правильну відповідь. Дослідження показують, що чим впевненіше ви зробите помилку, тим краще ви запам'ятаєте правильну відповідь після перевірки.

Професорка психології Стенфордського університетуКерол Двек вказує на існування двох ментальностей оцінки власних можливостей. Одні люди вважають, що успіх залежить від вроджених даних (наприклад, генів). Тому, якщо ви не виконали завдання правильно, це не ваша вина, ви просто недостатньо талановиті. Інші переконані, що знання і навички можна поліпшити. Для них успіх залежить не від вродженого таланту, а від наполегливості та ефективних дій. Такі люди вчаться на власному досвіді, вони не вважають свої навички непохитними і недостатніми для вдосконалення.

Себе можна змінити, це повністю залежить від вас. І ми можемо порекомендувати книги Керол Двек "Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіху" і Ангели Дакворт "Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети" і нагадати вам, що нейрони можуть створювати нові зв'язки і зміцнювати старі. Але для цього їх потрібно тренувати, вчитися.

Ми бажаємо вам бути ефективними студентами та не піддаватися легким результатам. Успіхів!

 

Віталій Гаврилюк,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook