Продовжуємо співпрацю з кафедрою маркетингу і міжнародної торгівлі НУБіП України

4 листопада 2021 року

4 листопада 2021 року завідувач кафедри маркетингу і міжнародної торгівлі НУБіП України, доктор економічних наук, професор Руслан Буряк прочитав онлайн-лекцію на тему: «Формування громадської думки в умовах інформаційної війни» для студентів 3 курсу групи 305-М спеціальності 075 Маркетинг.

У ході лекції Руслан Іванович у доступній формі висвітлив здобувачам освіти зміст понять «паблік рілейшнз» та «пропаганда», зосередив увагу на відмінних ознаках PR і реклами з точки зору поглядів Сема Блека, наголосив на важливості інструментів паблік рілейшнз при підготовці сучасного фахівця з маркетингу, розповів про способи і можливості сприйняття та інтерпретації інформації вітчизняними споживачами. Лектор також звернув увагу на особливості формування громадської думки в сучасних умовах, проаналізував дані соціологічних досліджень. У жвавій дискусії слухачі лекції обговорили вплив влади на громадську думку та громадської думки на владу, визначили вплив ЗМІ на маніпулювання громадською думкою, а також розкрили лідерів думок як суб’єктів PR-комунікацій.

Проведена лекція, хоч і відбулася в режимі онлайн, але вразила своєю відкритістю, глибоким розумінням виконання педагогами коледжу та університету спільної справи у підготовці висококваліфікованих фахівців, неабиякою зацікавленістю студентської молоді у продовженні у стінах Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Щиро дякуємо лектору Руслану Буряку за організовану онлайн-лекцію і сподіваємося на подальшу співпрацю!

Ірина Вінник,

голова циклової комісії маркетингу і торгівлі


Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook