На факультеті інформаційних технологій розпочинається акредитаційна експертиза освітньої програми "Комп'ютерні науки"
9-11 квітня відповідно до наказу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти №583-Е відбудеться експертиза освітньої програми бакалавр «Комп’ютерні науки» у онлайн режимі за програмою.Наказ на проведення акредитації додається. |
|
Розклад роботи експертної групи під час проведення дистанційної акредитаційної експертизи освітньої програми бакалавр «Комп’ютерні науки» у Національному університеті біоресурсів та природокористування України, 9-11 квітня 2020 року
Час |
Зустріч або інші активності |
Учасники |
День 1 – 09.04.2020 |
||
08:30–09:00 |
Налагодження комунікації між експертами та із ЗВО в режимі відеоконференції. |
|
09:00–09:30 |
Організаційна зустріч з гарантом ОП в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи; гарант ОП |
09:30–10:00 |
Підготовка до зустрічі 1 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
10:00–10:30 |
Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО (відеоконференція) |
Члени експертної групи; гарант ОП; ректор (перший проректор) НУБіП |
10:30–11:00 |
Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
11:00–11:40 |
Зустріч 2 із здобувачами вищої освіти (відеоконференція)
|
Члени експертної групи; здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (загалом 7-9 студентів з різних курсів 1-4 року навчання); обов’язково: - студенти, що брали участь у розробці та вдосконаленні освітньої програми (якщо такі є); - студенти-учасники програм міжнародної академічної мобільності (якщо такі є); - студенти, які мають результати навчання, зараховані в рамках неформальної та (або) дуальної освіти (якщо такі є). Кількість запрошених учасників зустрічі – до 12 осіб. |
11:40–12:30 |
Підведення підсумків зустрічі 2 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
12:30–13:30 |
Обідня перерва |
|
13:30–14:00 |
Підготовка до зустрічі 3 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
14:00–14:40 |
Зустріч 3 з академічним персоналом (відеоконференція) |
Члени експертної групи; гарант ОП; науково-педагогічні працівники, що безпосередньо викладають на освітній програмі обов’язкові та вибіркові освітні компоненти. Кількість запрошених учасників зустрічі – 5-8 осіб.
|
14:40–15:30 |
Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
15:30–16:10 |
Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування (відеоконференція) |
Члени експертної групи; представники студентського самоврядування (2 особи від органу студентського самоврядування НУБіП, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 3 особи від органу студентського самоврядування факультету; обов’язково – представники студентського самоврядування, що брали участь у розробці та вдосконаленні освітньої програми (якщо такі є). Кількість запрошених учасників зустрічі – до 5 осіб. |
16:10–17:00 |
Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 в режимі відеоконференції. |
|
17:00–17:30 |
Зустріч 5 із стейкхолдерами (відеоконференція) |
Члени експертної групи; випускники ОП останніх 5 років за спеціальністю «Комп’ютерні науки»; випускники, що брали участь у розробці та вдосконаленні освітньої програми (якщо такі є); представники роботодавців, що залучені до розробки та вдосконалення ОП, проведення аудиторних занять в рамках реалізації освітньої програми, проходження виробничої практики бакалаврів; представники компаній, що приймали участь у засіданні Круглих столів та інших заходів за участю роботодавців. Кількість запрошених учасників зустрічі – до 10 осіб.
|
17:30–18:00 |
Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
18:00–18:30 |
Зустріч 6 Ознайомлення з матеріально-технічною базою (фотозвіт, відеозвіт або відео трансляція в режимі відеоконференції). |
Члени експертної групи; гарант ОП; науково-педагогічні працівники, що безпосередньо задіяні у викладанні дисциплін з використанням матеріально технічної бази, співробітники відповідальні за програмне забезпечення та функціонування комп’ютерних класів. Кількість запрошених учасників зустрічі – до 5 осіб.
|
18:30–19:00 |
Підведення підсумків зустрічі 6 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
День 2 – (10.04.2020) |
||
08:30–09:00 |
Налагодження комунікації між експертами та із ЗВО в режимі відеоконференції. |
|
09:00–10:00 |
Резервний час виділений на випадок можливих технічних збоїв в дистанційному режимі роботи акредитаційної експертизи. Якщо через технічні або організаційні причини в перший день роботи не вдалося провести якусь зустріч - зустріч переноситься на цей час. Якщо всі заплановані зустрічі відбулися успішно – експертна група використовує даний час для роботи із документами (в режимі відеоконференції).
|
Члени експертної групи; за необхідності - гарант ОП, задіяні учасники зустрічі 1 дня, яка можливо не відбулася з технічних причин |
10:00–10:30 |
Підготовка до зустрічі 7 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
10:30–11:00 |
Зустріч 7 із адміністративним персоналом (відеоконференція) |
Члени експертної групи; декан факультету, на якому функціонує освітня програма; керівник або представник структурного підрозділу, відповідального за забезпечення якості у ЗВО; керівник або представник Комісії з етики (доброчесності) та управління конфліктами; керівник або представник групи сприяння академічній доброчесності; представник бібліотеки, що долучений до перевірки наукових робіт на плагіат |
11:00–11:30 |
Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
11:30–12:00 |
Зустріч 8 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами (відеоконференція) |
Члени експертної групи; керівник або представник структурного підрозділу розвитку кадрового потенціалу навчального закладу (підвищення кваліфікації, стажування, стимулювання НПП); керівник або представник структурного підрозділу, відповідального за інформаційне забезпечення. |
12:00–12:30 |
Підведення підсумків зустрічі 8 в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
12:30–13:30 |
Обідня перерва |
|
13:30–14:00 |
Підготовка до відкритої зустрічі в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
14:00–14:30 |
Відкрита зустріч (відеоконференція) |
Члени експертної групи; усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
14:30–15:00 |
Підведення підсумків відкритої зустрічі в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
15:00–16:00 |
Робота з документами |
Члени експертної групи |
16:00–16:30 |
Підготовка до фінального брифінгу в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
16:30–16:45 |
Фінальний брифінг (відеоконференція) |
Члени експертної групи; керівник ЗВО; гарант ОП |
17:00–18:00 |
Підведення загальних підсумків зустрічей із фокус-групами в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
День 3 – (11.04.2020) |
||
09:00–18:00 |
«День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи, робота аз документацією та звітністю в режимі відеоконференції. |
Члени експертної групи |
Глазунова О.Г.,
декан факультету інформаційних технологій