- Home
- Навчальні дисципліни
- Роботодавці
- Навчально-методичне забезпечення
- Наукова робота кафедри
- Галузь 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 073 "Менеджмент" освітня програма "Управління навчальним закладом"
- Галузь 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 073 "Менеджмент" освітня програма "Управління персоналом"
- Культурно-просвітницька та спортивна робота
- Науково-дослідна робота
- Довідкова інформація для студентів
- ----------------------------------
- Практичне навчання
- Портфоліо магістрів
Практичне навчання
Положення про практичну підготовку студентів НУБіП України
Освітня програма "Управління навчальним закладом"
- Виробнича управлінська практика (керівник: професор Сергій Кубіцький)
- Навчальна (ознайомча з фаху) практика (керівник: професор Сергій Кубіцький)
Освітня програма "Управління персоналом"
- Навчальна (ознайомча з фаху) практика (керівник: професор Сергій Кубіцький)
- Виробнича управлінська практика (керівник: професор Сергій Кубіцький)
Освітня програма "Педагогіка вищої школи"
- Виробнича комплексна практика з фаху (керівник: доцент Василь Базелюк)
- Виробнича науково-педагогічна практика (керівник: доцент Василь Базелюк)
- Асистентська практика (керівник: ст. викладач Сергій Михнюк)
Освітня програма "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"
- Виробнича (переддипломна) практика (керівник: доцент Василь Базелюк)
Освітня програма "Управління навчальним закладом"
Освітня програма "Управління персоналом"
Освітня програма "Педагогіка вищої школи"
- Навчальна ознайомча педагогічна практика
- Виробнича комплексна практика з фаху
- Виробнича науково-педагогічна практика
- Асистентська практика
Управління навчальним закладом
1. Виробнича (переддипломна) практика
Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Загальною метою практик магістрантів спеціальності “Менеджмент (Управління навчальним закладом)” є закріплення отриманих теоретичних знань, формування професійних умінь і навичок, вивчення структури, умов, досвіду роботи навчальних закладів системи освіти України, оволодіння сучасними методами управління, набуття досвіду суспільної, виробничої та управлінської діяльної в колективі.
Метою виробничої (переддипломної) практики з фаху є узагальнення і вдосконалення здобутих знань, практичних умінь і навичок, набуття фахового досвіду, збір та опрацювання матеріалів для дипломної роботи.
2. Виробнича (безвідривна від навчання) практика
Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Метою виробничої (безвідривної від навчання) практики є оволодіння студентами практичними навичками організації роботи навчального закладу, пов’язаної з його плануванням, контролем, координацією, розвитком, прийняттям управлінських рішень.
3. Навчальна (безвідривна від навчання ознайомча зі спеціальністю) практика
Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Загальною метою практик магістрантів спеціальності “Менеджмент (Управління навчальними закладами)” є закріплення отриманих теоретичних знань, формування професійних умінь і навичок, вивчення структури, умов, досвіду роботи навчальних закладів системи освіти України, оволодіння сучасними методами управління, набуття досвіду суспільної, виробничої та управлінської діяльної в колективі.
Метою навчальної (безвідривної від навчання ознайомчої зі спеціальності) практики є ознайомлення студентів зі структурою управління навчальним закладом; документацією структурних підрозділів, що сприятиме закріпленню теоретичних знань, практичних умінь та навичок з обґрунтування, підготовки та прийняття самостійних управлінських рішень.
Педагогіка вищої школи
1. Виробнича (комплексна з фаху) практика
Метою виробничої (комплексної з фаху) практики є оволодіння студентами практичними навичками організації й здійснення педагогічного процесу у вищих навчальних закладах І – ІІ рівнів акредитації і пов’язаного з ним планування, організації, діагностики й контролю навчання й виховання студентів, набуття необхідного досвіду практичної роботи із майбутньої спеціальності.
Найважливішими завданнями виробничої (комплексної з фаху) практики є поглиблення і закріплення знань з теорії і методики професійного навчання, формування практичних умінь і навичок проведення навчальних занять з спеціальних дисциплін та дисциплін за напрямом базової підготовки; формування умінь і навичок самостійного планування, організації методичної роботи в умовах вищого аграрного навчального закладу; розробка навчально–методичного забезпечення з дисциплін професійної та практичної підготовки; участь у плануванні, організації та проведенні практичного навчання (за напрямом базової підготовки); формування у студентів критичної самооцінки, творчого аналізу виробничих ситуацій, прагнення до постійного вдосконалення рівня знань із спеціальності та методики навчальної роботи;
Бази практики
1. ВП НУБІП України «Боярський коледж екології»
2. ВП НУБІП України «Ірпінський економічний коледж»
3. ВП НУБІП України «Немішаївський агротехнічний коледж»
4. НУБІП України служба проректора з навчально-виховної роботи
5. ДНЗ Регіональне вище професійне училище будівництва
6. ДНЗ Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою
7. ЗОШ №35, м. Київ
8. Спеціалізована школа № 254, м. Київ
9. ДУ «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності ВНЗ «Агроосвіта»
10. Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка
11. ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний коледж»