Студентський науковий гурток "Транспортні технології"

Механіко-технологічний факультет

Студентський науковий гурток «Транспортні технології»

 
Науковий керівник  

 

доктор педагогічних наук, доцент 

Дьомін Олександр Анатолійович  

Ми збираємося один раз на місяць (кожної третьої середи, о 16.00). Здійснюємо обробку результатів досліджень, які члени гуртка проводять протягом звітного терміну.
Старостою гуртка зразка 2024-2025 нр. є студент 4-го курсу, групи ТТ-2106 Руденко Дмитро
Таблиця 1
Склад і наукова тематика гуртка на 2023-2024 н.р.

ПіБ

Курс/група

Тема наукової роботи

1

Руденко Дмитро

4/ТТ2106

Зміна логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами

 

2

Никоненко Богдан

4/ТТ2106

3

Герасимчук Кіріл

4/ТТ2106

4

Микита Попов

4/ТТ2106

5

Сак Валентина

4/ТТ2106

Удосконалення транспортного забезпечення процесу збирання і перевезення озимої пшениці пшениці в агропідприємстві «Агротрейд» Київської області

6

Гутник Едуард

3/ТТ2205

7

Ковтун Ольга

2/ТТ2310ст

8

Кульбачний Іван

3/ТТ2206

 
Протоколи проведення засідань за 2024-25 н. рік:
 
 
 
 
 
Звіт гуртка за 2024-2025 н.р.
До складу гуртка входить 8 студентів. Як видно з таблиці 1, члени гуртка працюють над науковими темами групами по 4 студента.
Основні напрями роботи гуртка на 2024 – 2025 роки:
1. Зміна логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами
2. Удосконалення транспортного забезпечення процесу збирання і перевезення озимої пшениці в агропідприємстві «Агротрейд» Київської області
 
 
 
План роботи гуртка:
1.    Загальна характеристика і технічні можливості агропідприємства «Агротрейд» Київської області.
2.    Аналіз та визначення раціoнальнoгo складу транспoртнo-вирoбничoгo кoмплексу машин при збиранні озимої пшениці в агропідприємстві «Агротрейд» Київської області.
3.    Економічна оцінка запропонованих заходів.
4.    Підведення підсумків проведеного дослідження і його оформлення для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт.
5.    Зміна логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами
6.    Дослідження динаміки зміни населення у населених пунктах-замовниках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами.
7.    Зміна логістики до означених населених пунктів.
8.    Зміна маршрутів розвезення твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами.
9.    Підведення підсумків дослідження зміни логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами.
 
 
Результати роботи гуртка за І семестр
 
 
1. Загальна характеристика і технічні можливості агропідприємства «Агротрейд» Київської області
Структура земельних угiдь i пoсiвних плoщ гoспoдарства пoданi в таблицi 1.1 та 1.2.
Таблиця 1.1
Структура пoсiвних плoщ

Назва культури

Плoща, га

Урoжайнiсть, ц/га

Ячмiнь

350

380

Oзима пшениця

1800

1002

Кукурудза на зернo

400

940

Гoрoх

100

230

Гречка

50

120

Сoняшник

200

200

Як виднo з даних таблицi 1.1, прoвiдними культурами в агропідприємстві «Агротрейд» Київської області є зернoвi культури.
Урoжайнiсть oснoвних зернoвих i прoсапних культур за пoпереднi три рoки характеризується такими пoказниками (таблиця 1.3.).
Таблиця 1.3.
Урoжайнiсть зернoвих i прoсапних культур

Назва

культури

Плoща,

Га

Урoжайнiсть, ц/га

Фактична

планoва

2022

2023

2024

2022

2023

2024

Oзима пшениця

1002

48,2

56,4

55,3

50

52

55

Кукурудза на зернo

940

40

35

35

45

40

40

Гoрoх

230

27,3

25,4

20,9

35

40

35

Як виднo з даних таблицi 1.4. гoспoдарствo має достатній кoмплекс технічних засобів для вирощування і збирання озимої пшениці, але пoтрiбнo прoаналiзувати ефективність його використання.
 
Таблиця 1.4.
Структурний i кiлькiсний склад машиннo-трактoрнoгo парку агропідприємства «Агротрейд» Київської області

Назва

Марка

Кiлькiсть

Трактoри

МТЗ 82.1

John Deere 6930

CASE IH MAGNUM 250

John Deere 8320

CASE 500

8

2

3

2

2

Самoхiднi комбайни

Claas Lexion 580

Case II 9010

Палессе КЗК-1218

ДОН-ЛАН-1500Б

5

2

2

4

 

Причепи-перевантажувачі

John Greavest

ПБН-16

3

11

Автoмoбiлi

МАН – 6550 зерновоз

МАН – 45143

КРАЗ - 6511

12

2

3

Рoзкидач мiн. дoбрив

AMAZONE

3

Плуги трактoрнi

ПЛП-6-35

ПЛН-5-35

ПЛН-3-35

LEMKEN Vari-Diamant-160

 

1

3

5

1

 

 

 

Зубoвi бoрoни

БЗТС 1,0

100

Лущильники i бoрoни дискoвi

ЛДГ-10А

БДВП-6,3

БДТ-3,0

 

1

1

2

 

 
2. Аналіз та визначення раціoнальнoгo складу транспoртнo-технологічнoгo кoмплексу машин при збиранні озимої пшениці в агропідприємстві «Агротрейд» Київської області
Ми порівняли варіант, діючої в господарстві, прямоточної технології збирання та перевезення зерна із запропонованою нами перевантажувальною технологією з використанням причепа-перевантажувача на нашому прикладі. Розглянули застосування технологічних схем збирання урожаю озимої пшениці з площі 1002 га комбайнами Claas Lexion 580 і перевезення зерна на приймальний пункт (WКР =11т/год., dВ =0,67 т/м3, урожайність U = 5 т/га, кількість робочих днів для збирання зерна за агровимогами ДР = 12 днів, тривалість зміни ТЗМ = 8 год., коефіцієнт змінності КЗМ = 1,5, відстань перевезення зерна lij =4 км, VT = 22,5 км/год.).
В таблиці 1.5 представлено розрахунковий склад та показники роботи машин двох ЗТК: для прямоточної технологічної схеми і для перевезення із застосуванням причепів-перевантажувачів (ПП).
Таблиця 1.5
Порівняльні техніко-експлуатаційні показники роботи ЗТК за прямоточною технологічною схемою та за перевантажувальною (з використанням ПП)

Технологічна схема

Склад і кількість машин, шт

Продуктивність

Зернозбирально-го комбайна за годину змінного часу, т/год

Середній виробіток одного АТЗ, т/р.д.

Claas Lexion 580

Case IH Magnum 250 + John Greavest АПН-20

АТЗ

МАН зерновоз

Прямоточна

5

-

9

9,0

60

Перевантажувальна

4

2

3

11,85

189

3. Економічна оцінка запропонованих заходів
Основними резервами удосконалення транспортно-технологічних процесів агрокомпаній є підвищення ефективності використання транспортних засобів. Без залучення значних коштів для поповнення парку транспортних засобів можливо збільшити їх продуктивність за рахунок застосування причепів-перевантажувачів. Це ми можемо спостерігати зробивши економічний аналіз (табл.1.6), який вказує на економічний ефект від впровадження розробленої технології, який склав 391140 грн/рік.
Таблиця 1.6.

 

Економічна оцінка запропонованих заходів

Показники

Технологічна схема

Прямі перевезення

Переванта-жувальна

Змінна продуктивність зернозбирального комбайна, т/год

7,6

11

Кількість зернозбиральних комбайнів, шт

5

4

Кількість причепів – перевантажувачів, шт

-

2

Кількість АТЗ, шт

9

3

Річний виробіток зернозбирального комбайна, т

1094,4

1584

Собівартість збирання озимої пшениці, грн/т

163,76

124,96

Річний економічний ефект, грн

391140

4. Підведення підсумків проведеного дослідження і його оформлення для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт
На основі підведення підсумків проведеного дослідження, колектив наукового студентського гуртка ухвалив оформити означені результати в закінчену наукову роботу під назвою «Технологічні перевезення врожаю озимої пшениці під час збиральних робіт в умовах агропідприємства «Агротрейд» Київської області» і висунути її для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт. Доповідачем призначити Сак Валентину.
 
Результати роботи гуртка за ІІ семестр
Розробка теми «Зміна логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами».
5.Передумови зміни логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами
Раптовий наступ російських військ на столицю та інші міста України 24 лютого 2022року спричинив спотворення всієї логістичної системи в Україні .  
 
В нашому дослідженні ми пропонуємо прослідкувати як адаптувалась логістика окремих підприємств до умов воєнного стану на прикладі поставок твердих мінеральних добрив по агрокомпаніях Кіровоградської області. Це підприємство займалось виготовленням хлібобулочних виробів і їх реалізацією у мережі крамниць на території Кагарлицького і Обухівського районів (фото 2).
 
 
6. Дослідження динаміки зміни населення у населених пунктах, що приймали біженців з Києва та північної частини Київської області.
 

 

Необхідність у змінах логістики почала відчуватись 25 – 26 лютого 2022 року, коли через масову евакуацію з Києва і прилеглих містечок, почала різко збільшуватись кількість населення (в середньому у 3 рази) сіл розвізного маршруту: Горохового з 440 до 2932 особи, Мирівки з 2436 до 3591 особи, Германівки з 1523 до 3312 осіб, Таценок з 422 до 938 осіб, Козина з 1304 до 2473 особи. У кожному дворі стояло від 3-х до 5-и автомобілів евакуйованих громадян. За результатами досліджень ми створили порівняльну гістограму динаміки зміни кількості населення в перші дні війни.
 
 
7. Зміна попиту на мінеральні добрива в означених населених пунктах.
Поява евакуйованих і панічні настрої запасти побільше добрив, бомбардування великих складських приміщень, створили підвищений попит на мін. добрива. Тому вже весною 2023 року почалося роззвезення мін. добрив по меншим складам на значних територіях області.
 
 
8. Зміна маршрутів розвезення твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами.
На основі методу натурних досліджень і відповідних розрахунків, логістику поставок довелося змінити з одного розвізного маршруту на 3 маятникові: Кагарлик – Горохове; Кагарлик – Мирівка (фото 7); Кагарлик – Германівка (фото 8) і один розвізний Кагарлик – Таценки – Козин – Кагарлик (фото 9). Через введення комендантської години, перший виїзд робили не раніше 700, тому щоб забезпечити розвезення добрив до 1400 довелося задіяти 2 автомобіля Мерседес Спрінт. Один з них обслуговував 2 маятникових маршрути, другий – 1 маятниковий і кільцевий.
 
9. Підведення підсумків дослідження зміни логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами.
У воєнний час, логістика відіграє дуже важливу роль в забезпеченні військових та гуманітарних потреб і піддається постійним змінам в логістичних процесах. Основні переваги та зміни логістики в Україні під час воєнного стану можуть бути наступними:
1.         Швидке реагування на потреби: Під час воєнного стану, швидке реагування на потреби військових та мирних жителів є життєво важливим. Логістична система може забезпечити доставку необхідних матеріалів та обладнання до фронту або до інших стратегічних місць в найкоротші терміни.
2.         Забезпечення безпеки: Під час війни, безпека стає основним пріоритетом, тож логістична система може забезпечити безпечне транспортування вантажів і людей із зон бойових дій та постійно змінювати маршрути саме за цим критерієм.
3.         Ефективне планування та координація: Логістична система може забезпечити ефективне планування та координацію дій між різними населеними пунктами, що дозволить оптимізувати використання ресурсів та забезпечити успішні результати.
4.         Зменшення витрат: Ефективне використання ресурсів та зменшення зайвих витрат можуть допомогти забезпечити більш ефективне використання наявних у компанії коштів, що може знадобитись у воєнний час (фото 11).
Активна й ініціативна участь у волонтерській діяльності студентів спеціальності «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» дозволяє їм використовувати фахові теоретичні знання на практиці, формувати практичні вміння з майбутньої спеціальності, вчитися швидко приймати правильні рішення, а також розвивати такі професійно-важливі індивідуальні риси як стійкість, уважність, спостережливість, кмітливість і витривалість.
 
Робочі моменти гуртка

Обговорення підсумків роботи гуртка за І семестр 

Обговорення підсумків роботи гуртка за ІІ семестр

За підсумками гурткової роботи за ІІ семестр колектив наукового студентського гуртка ухвалив оформити означені результати в закінчену наукову роботу під назвою «Зміна логістики в поставках твердих мінеральних добрив під час війни з рашистами» і висунути її для участі у Міжнародному круглому столі наукових студентських робіт який відбувся 10 квітня 2025 року на кафедрі транспортних технологій та засобів у АПК НУБіП України. Доповідачем призначили старосту гуртка Руденка Дмитра.
 
Виступ пройшов блискуче. На всі питання після доповіді Дмитро дав вичерпні відповіді.
 
 
До підсумків роботи гуртка можна віднести також: 5 тез доповідей на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Автомобільний транспорт та інфраструктура» 17 квітня 2025 р (НУБіП, м. Київ); 3 тези доповіді на Міжнародній науково-практичній конференції «Обуховські читання» 28 березня 2025 року (НУБіП, м. Київ).

 

 

ДІЯЛЬНІСТЬ ГУРТКА ЗА 2024  РІК

Ми збираємося один раз на місяць (кожної третьої середи, о 16.00). Здійснюємо обробку результатів досліджень, які члени гуртка проводять протягом звітного терміну.

Старостою гуртка зразка 2023-2024 нр. є студент 1-го курсу магістратури МТФ, групи ТТ-2105м Петренко Ілля

 

 

 Таблиця 1.

Склад і наукова тематика гуртка на 2023-2024 н.р.

ПіБ

Курс/група

Тема наукової роботи

1

Петренко Ілля

1/ТТ2305м

Зміна логістики в поставках хлібобулочних виробів під час наступу російських військ на Київ

 

2

Іванов Максим

4/ТТ1905

3

Завалінський Данило

2/ТТ2107ст

4

Ступаченко Євген

1/ТТ2206м

5

Демиденко Владислав

4/ТТ1905

Удосконалення транспортного забезпечення процесу збирання і перевезення озимої пшениці пшениці у ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області

6

Биковець Дмитро

4/ТТ1905

7

Холод Сергій

3/ТТ2004ст

8

Мовчан Михайло

1/ТТ2206м

 Положення про роботу гуртка

 

 

Звіт роботи гуртка за 2023-24 н. рік

 

 

Протоколи проведення засідань за 2023-24 н. рік:

Протокол_1 Протокол_2 Протокол_3 Протокол_4

 

 

Протокол_5 Протокол_6 Протокол_7 Протокол_8

 

 

 

 

Звіт гуртка за 2023-2024 н.р.

До складу гуртка входить 8 студентів. Як видно з таблиці 1, члени гуртка працюють над науковими темами групами по 4 студента.

Основні напрями роботи гуртка на 2023 – 2024 роки:

1. Зміна логістики в поставках хлібобулочних виробів під час наступу російських військ на Київ

2. Удосконалення транспортного забезпечення процесу збирання і перевезення озимої пшениці пшениці у ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області

 

 

План роботи гуртка:

1.    Загальна характеристика і технічні можливості ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області.

2.    Аналіз та визначення раціoнальнoгo складу транспoртнo-вирoбничoгo кoмплексу машин при збиранні озимої пшениці у ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області.

3.    Економічна оцінка запропонованих заходів.

4.    Підведення підсумків проведеного дослідження і його оформлення для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт.

5.    Зміна логістики в поставках хлібобулочних виробів під час наступу російських військ на Київ

6.    Дослідження динаміки зміни населення у населених пунктах, що приймали біженців з Києва та північної частини Київської області.

7.    Зміна попиту на хліб у перші дні війни в означених населених пунктах.

8.    Зміна маршрутів розвезення хлібобулочних виробів по населеним пунктам Кагарлицького та Обухівського районів.

9.    Підведення підсумків дослідження зміни логістики в поставках хлібобулочних виробів на півдні Київської області під час наступу російських військ на Київ.

 

 

Результати роботи гуртка за І семестр

 

 

1. Загальна характеристика і технічні можливості ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області

Структура земельних угiдь i пoсiвних плoщ гoспoдарства пoданi в таблицi 1.1 та 1.2.

Таблиця 1.1.Структура пoсiвних плoщ

Назва культури

Плoща, га

Урoжайнiсть, ц/га

Ячмiнь

350

380

Oзима пшениця

1800

1002

Кукурудза на зернo

400

940

Гoрoх

100

230

Гречка

50

120

Сoняшник

200

200

 

Як виднo з даних таблицi 1.1, прoвiдними культурами у ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області є зернoвi культури. Урoжайнiсть oснoвних зернoвих i прoсапних культур за пoпереднi три рoки характеризується такими пoказниками (таблиця 1.3.).

Таблиця 1.3.Урoжайнiсть зернoвих i прoсапних культур

Назва

культури

Плoща,

Га

Урoжайнiсть, ц/га

Фактична

планoва

2019

2020

2021

2019

2020

2021

Oзима пшениця

1002

48,2

56,4

55,3

50

52

55

Кукурудза на зернo

940

40

35

35

45

40

40

Гoрoх

230

27,3

25,4

20,9

35

40

35

 Як виднo з даних таблицi 1.4. гoспoдарствo має достатній кoмплекс технічних засобів для вирощування і збирання озимої пшениці, але пoтрiбнo прoаналiзувати ефективність його використання.

 

Таблиця 1.4.Структурний i кiлькiсний склад машиннo-трактoрнoгo парку ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області

Назва

Марка

Кiлькiсть

Трактoри

МТЗ 82.1

John Deere 6930

CASE IH MAGNUM 250

John Deere 8320

CASE 500

8

2

3

2

2

Самoхiднi комбайни

Claas Lexion 580

Case II 9010

Палессе КЗК-1218

ДОН-ЛАН-1500Б

5

2

2

4

 

Причепи-перевантажувачі

John Greavest

ПБН-16

3

11

Автoмoбiлi

КАМАЗ – 6550 зерновоз

КАМАЗ – 45143

КРАЗ - 6511

12

2

3

Рoзкидач мiн. дoбрив

AMAZONE

3

Плуги трактoрнi

ПЛП-6-35

ПЛН-5-35

ПЛН-3-35

LEMKEN Vari-Diamant-160

 

1

3

5

1

 

 

 

Зубoвi бoрoни

БЗТС 1,0

100

Лущильники i бoрoни дискoвi

ЛДГ-10А

БДВП-6,3

БДТ-3,0

 

1

1

2

 

 2. Аналіз та визначення раціoнальнoгo складу транспoртнo-технологічнoгo кoмплексу машин при збиранні озимої пшениці у ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області

Ми порівняли варіант, діючої в господарстві, прямоточної технології збирання та перевезення зерна із запропонованою нами перевантажувальною технологією з використанням причепа-перевантажувача на нашому прикладі. Розглянули  застосування технологічних схем збирання урожаю озимої пшениці з площі 1002 га комбайнами Claas Lexion 580 і перевезення зерна на приймальний пункт (WКР =11т/год., dВ =0,67 т/м3, урожайність U = 5 т/га, кількість робочих днів для збирання зерна за агровимогами ДР = 12 днів, тривалість зміни ТЗМ = 8 год., коефіцієнт змінності КЗМ = 1,5, відстань перевезення зерна lij =4 км, VT = 22,5 км/год.).

В таблиці 1.5 представлено розрахунковий склад та показники роботи машин двох ЗТК: для прямоточної технологічної схеми і для перевезення із застосуванням причепів-перевантажувачів (ПП).

Таблиця 1.5.Порівняльні техніко-експлуатаційні показники роботи ЗТК за прямоточною технологічною схемою та за перевантажувальною (з використанням ПП)

Технологічна схема

Склад і кількість машин, шт

Продуктивність

Зернозбирально-го комбайна за годину змінного часу, т/год

Середній виробіток одного АТЗ, т/р.д.

Claas Lexion 580

Case IH Magnum 250 + John Greavest АПН-20

АТЗ

KAMAZ – 65207

Прямоточна

5

-

9

9,0

60

Перевантажувальна

4

2

3

11,85

189

 3. Економічна оцінка запропонованих заходів

Основними резервами удосконалення транспортно-технологічних процесів агрокомпаній є підвищення ефективності використання транспортних засобів. Без залучення значних коштів для поповнення парку транспортних засобів можливо збільшити їх продуктивність за рахунок застосування причепів-перевантажувачів. Це ми можемо спостерігати зробивши економічний аналіз (табл.1.6), який вказує на економічний ефект від впровадження розробленої технології, який склав 391140 грн/рік.

Таблиця 1.6.Економічна оцінка запропонованих заходів

Показники

Технологічна схема

Прямі перевезення

Переванта-жувальна

Змінна продуктивність зернозбирального комбайна, т/год

7,6

11

Кількість зернозбиральних комбайнів, шт

5

4

Кількість причепів – перевантажувачів, шт

-

2

Кількість АТЗ, шт

9

3

Річний виробіток зернозбирального комбайна, т

1094,4

1584

Собівартість збирання озимої пшениці, грн/т

163,76

124,96

Річний економічний ефект, грн

391140

 

4. Підведення підсумків проведеного дослідження і його оформлення для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт

На основі підведення підсумків проведеного дослідження, колектив наукового студентського гуртка ухвалив оформити означені результати в закінчену наукову роботу під назвою «Технологічні перевезення врожаю озимої пшениці під час збиральних робіт в умовах ВП НДГ «Великоснітинське» Київської області» і висунути її для участі у І етапі конкурсу наукових студентських робіт. Доповідачем призначити Демиденка Владислава.

 

Результати роботи гуртка за ІІ семестр

Розробка теми «Зміна логістики в поставках хлібобулочних виробів під час наступу російських військ на Київ

5.Передумови зміни логістики в поставках хлібобулочних виробів під час наступу російських військ на Київ

Раптовий наступ російських військ на столицю та інші міста України 24 лютого 2022року спричинив спотворення всієї логістичної системи в Україні (фото 1).

В нашому дослідженні ми пропонуємо прослідкувати як адаптувалась логістика окремих підприємств до умов воєнного стану на прикладі поставок готової продукції підприємства ФОП Касем Кагарлицького району Київської області. Це підприємство займалось виготовленням хлібобулочних виробів і їх реалізацією у мережі крамниць на території Кагарлицького і Обухівського районів (фото 2).

6. Дослідження динаміки зміни населення у населених пунктах, що приймали біженців з Києва та північної частини Київської області.

Для прикладу ми вирішили взяти розвізний маршрут Кагарлик – Горохове – Мирівка – Германівка – Таценки – Козин – Кагарлик (фото 3).

У мирний час для розвезення хлібобулочних виробів по мережі крамниць цих населених пунктів було достатньо однієї їздки автомобілем Мерседес Спрінт, який вміщав 1040 батонів (фото 4).

 Необхідність у змінах логістики почала відчуватись 25 – 26 лютого 2022 року, коли через масову евакуацію з Києва і прилеглих містечок, почала різко збільшуватись кількість населення (в середньому у 3 рази) сіл розвізного маршруту: Горохового з 440 до 2932 особи, Мирівки з 2436 до 3591 особи, Германівки з 1523 до 3312 осіб, Таценок з 422 до 938 осіб, Козина з 1304 до 2473 особи. У кожному дворі стояло від 3-х до 5-и автомобілів евакуйованих громадян. За результатами досліджень ми створили порівняльну гістограму динаміки зміни кількості населення в перші дні війни (фото 5).

 7. Зміна попиту на хліб у перші дні війни в означених населених пунктах.

Поява евакуйованих і панічні настрої запасти побільше хліба, закриття комбінату Київхліб у Києві і пекарні Кулиничі у Василькові, створили підвищений попит на хлібобулочні вироби пекарні ФОП Касем. Тому вже 25 лютого 2022 року у першому ж пункті розвізного маршруту с. Горохове (фото 6) розібрали весь хліб і водію довелося повертатися назад у Кагарлик для завантаження наступної порції батонів. Те ж саме повторилося у селах Мирівка і Германівка. Лише у Таценках і Козині вистачило одного фургону хліба. Зважаючи на такі обставини пекарні ФОП Касем довелось збільшити випуск продукції у 3 рази, перейшовши на випуск лише трьох видів хлібобулочних  виробів: звичайний батон, висівковий батон і колосок.

8. Зміна маршрутів розвезення хлібобулочних виробів по населеним пунктам Кагарлицького та Обухівського районів.

На основі методу натурних досліджень і відповідних розрахунків, логістику поставок довелося змінити з одного розвізного маршруту на 3 маятникові: Кагарлик – Горохове; Кагарлик – Мирівка (фото 7); Кагарлик – Германівка (фото 8) і один розвізний Кагарлик – Таценки – Козин – Кагарлик (фото 9). Через введення комендантської години, перший виїзд робили не раніше 700, тому щоб забезпечити розвезення хліба до 1400 довелося задіяти 2 автомобіля Мерседес Спрінт. Один з них обслуговував 2 маятникових маршрути, другий – 1 маятниковий і кільцевий.

Безпосередньо на цьому маршруті до війни і у період наступу рашистських військ на Київ працював наш студент 3-го курсу з групи ТТ-1905 спеціальності «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» Дмитро Чорний (фото 10). Маючи необхідні знання та вміння він брав безпосередню участь у переорієнтації логістики поставок хлібобулочних виробів ФОП Касем згідно умов воєнного стану.

9. Підведення підсумків дослідження зміни логістики в поставках хлібобулочних виробів на півдні Київської області під час наступу російських військ на Київ.

У воєнний час, логістика відіграє дуже важливу роль в забезпеченні військових та гуманітарних потреб і піддається постійним змінам в логістичних процесах. Основні переваги та зміни логістики в Україні під час воєнного стану можуть бути наступними:

1.         Швидке реагування на потреби: Під час воєнного стану, швидке реагування на потреби військових та мирних жителів є життєво важливим. Логістична система може забезпечити доставку необхідних матеріалів та обладнання до фронту або до інших стратегічних місць в найкоротші терміни.

2.         Забезпечення безпеки: Під час війни, безпека стає основним пріоритетом, тож логістична система може забезпечити безпечне транспортування вантажів і людей із зон бойових дій та постійно змінювати маршрути саме за цим критерієм.

3.         Ефективне планування та координація: Логістична система може забезпечити ефективне планування та координацію дій між різними населеними пунктами, що дозволить оптимізувати використання ресурсів та забезпечити успішні результати.

4.         Зменшення витрат: Ефективне використання ресурсів та зменшення зайвих витрат можуть допомогти забезпечити більш ефективне використання наявних у компанії коштів, що може знадобитись у воєнний час (фото 11).

Активна й ініціативна участь у волонтерській діяльності студентів спеціальності «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» дозволяє їм використовувати фахові теоретичні знання на практиці, формувати практичні вміння з майбутньої спеціальності, вчитися швидко приймати правильні рішення, а також розвивати такі професійно-важливі індивідуальні риси як стійкість, уважність, спостережливість, кмітливість і витривалість.


 

 

 
 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook