Ефективна комунікація зі студентами у період дистанційного навчання – запорука успішного навчання!







Normal
0


21


false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

























DefSemiHidden="false" DefQFormat="false" DefPriority="99"
LatentStyleCount="371">


UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 2" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 3" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 4" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 5" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 6" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 7" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 8" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="heading 9" >
Name="index 1" >
Name="index 2" >
Name="index 3" >
Name="index 4" >
Name="index 5" >
Name="index 6" >
Name="index 7" >
Name="index 8" >
Name="index 9" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 1" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 2" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 3" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 4" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 5" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 6" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 7" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 8" >
UnhideWhenUsed="true" Name="toc 9" >
Name="Normal Indent" >
Name="footnote text" >
Name="annotation text" >
Name="header" >
Name="footer" >
Name="index heading" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="caption" >
Name="table of figures" >
Name="envelope address" >
Name="envelope return" >
Name="footnote reference" >
Name="annotation reference" >
Name="line number" >
Name="page number" >
Name="endnote reference" >
Name="endnote text" >
Name="table of authorities" >
Name="macro" >
Name="toa heading" >
Name="List" >
Name="List Bullet" >
Name="List Number" >
Name="List 2" >
Name="List 3" >
Name="List 4" >
Name="List 5" >
Name="List Bullet 2" >
Name="List Bullet 3" >
Name="List Bullet 4" >
Name="List Bullet 5" >
Name="List Number 2" >
Name="List Number 3" >
Name="List Number 4" >
Name="List Number 5" >

Name="Closing" >
Name="Signature" >
UnhideWhenUsed="true" Name="Default Paragraph Font" >
Name="Body Text" >
Name="Body Text Indent" >
Name="List Continue" >
Name="List Continue 2" >
Name="List Continue 3" >
Name="List Continue 4" >
Name="List Continue 5" >
Name="Message Header" >

Name="Salutation" >
Name="Date" >
Name="Body Text First Indent" >
Name="Body Text First Indent 2" >
Name="Note Heading" >
Name="Body Text 2" >
Name="Body Text 3" >
Name="Body Text Indent 2" >
Name="Body Text Indent 3" >
Name="Block Text" >
Name="Hyperlink" >
Name="FollowedHyperlink" >


Name="Document Map" >
Name="Plain Text" >
Name="E-mail Signature" >
Name="HTML Top of Form" >
Name="HTML Bottom of Form" >
Name="Normal (Web)" >
Name="HTML Acronym" >
Name="HTML Address" >
Name="HTML Cite" >
Name="HTML Code" >
Name="HTML Definition" >
Name="HTML Keyboard" >
Name="HTML Preformatted" >
Name="HTML Sample" >
Name="HTML Typewriter" >
Name="HTML Variable" >
Name="Normal Table" >
Name="annotation subject" >
Name="No List" >
Name="Outline List 1" >
Name="Outline List 2" >
Name="Outline List 3" >
Name="Table Simple 1" >
Name="Table Simple 2" >
Name="Table Simple 3" >
Name="Table Classic 1" >
Name="Table Classic 2" >
Name="Table Classic 3" >
Name="Table Classic 4" >
Name="Table Colorful 1" >
Name="Table Colorful 2" >
Name="Table Colorful 3" >
Name="Table Columns 1" >
Name="Table Columns 2" >
Name="Table Columns 3" >
Name="Table Columns 4" >
Name="Table Columns 5" >
Name="Table Grid 1" >
Name="Table Grid 2" >
Name="Table Grid 3" >
Name="Table Grid 4" >
Name="Table Grid 5" >
Name="Table Grid 6" >
Name="Table Grid 7" >
Name="Table Grid 8" >
Name="Table List 1" >
Name="Table List 2" >
Name="Table List 3" >
Name="Table List 4" >
Name="Table List 5" >
Name="Table List 6" >
Name="Table List 7" >
Name="Table List 8" >
Name="Table 3D effects 1" >
Name="Table 3D effects 2" >
Name="Table 3D effects 3" >
Name="Table Contemporary" >
Name="Table Elegant" >
Name="Table Professional" >
Name="Table Subtle 1" >
Name="Table Subtle 2" >
Name="Table Web 1" >
Name="Table Web 2" >
Name="Table Web 3" >
Name="Balloon Text" >

Name="Table Theme" >























Name="List Paragraph" >

Name="Intense Quote" >














































































Name="Subtle Emphasis" >
Name="Intense Emphasis" >
Name="Subtle Reference" >
Name="Intense Reference" >

UnhideWhenUsed="true" Name="Bibliography" >
UnhideWhenUsed="true" QFormat="true" Name="TOC Heading" >













Name="Grid Table 1 Light Accent 1" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 2" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 3" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 4" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 5" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="Grid Table 1 Light Accent 6" >




Name="Grid Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="Grid Table 7 Colorful Accent 6" >







Name="List Table 1 Light Accent 1" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 1" >
Name="List Table 1 Light Accent 2" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 2" >
Name="List Table 1 Light Accent 3" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 3" >
Name="List Table 1 Light Accent 4" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 4" >
Name="List Table 1 Light Accent 5" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 5" >
Name="List Table 1 Light Accent 6" >




Name="List Table 6 Colorful Accent 6" >
Name="List Table 7 Colorful Accent 6" >

Виходячи з реалій сьогодення, дистанційне навчання стало основним інструментом спілкування зі студентами. Прагнучи до удосконалення навиків в інформаційному просторі, які є просто необхідними для комунікації зі студентами у період дистанційного навчання, намагаюся якомога ефективніше використати програмне забезпечення для організації різних навчальних форм (лекцій, практичних занять, консультацій, зустрічів). Вважаю, що сфера комунікації між викладачем та студентом – це запорука ефективного навчання у період карантину! Усвідомлюючи це, з початку карантину в країні, навчальний процес для студентів 3 і 4 курсів спеціальності «Екологія» з дисциплін «ОНС: екологічна паспортизація територій» та «Вступ до фаху» перейшов на інші форми навчання, використовуючи об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище – Elearn та платформу Zoom.

Спілкування зі студентами через он-лайн за допогою платформи Zoom допомагає реалізувати у навчальному процесі принципи комунікабельності, самоорганізації та самовідповідальності, як із боку викладача, так і студента, і тим сами, формуючи у студентів відповідні професійні вміння та навики з навчальних дисциплін. Організовані на даній платформі он-лайн лекції, індивідуальні он-лайн консультації та он-лайн зустрічі зі студентами 3 і 4 для обговорення практичних робіт (одночасно використовуючи платформу Elearn) – все це посприяло налагодженню комунікації між викладачом та студентом, що у свою чергу посприяло кращому засвоєнню студентом матеріалу та отриманню відповіднх результатів навчання. Це пояснюється ще тим, що під час он-лайн спілкування зі студентами мені були доступні різні форми он-лайн демонтрації лекційного матеріалу за допомогою платформи Zoom, а також є можливість кожного разу обговорити ті задачі чи результати їх вирішення, які були складними для сприйняття студенту. Вважаю, що он-лайн спілкування зі студентами у різних формах (лекції, зустрічі тощо) є запорукою налагодження ефективної комунікації, що сприяє ефективній організації навчального процесу відповідно кожної дисципліни у період карантину.

Тому, за період карантину, з навчальних дисциплін «ОНС: екологічна паспортизація територій» та «Вступ до фаху» для студентів 3 і 4 курсів спеціальності «Екологія» були проведені різноманітні он-лайн зустрічі. Зокрема, за розкладом занять були проведені он-лайн лекції з даних дисциплін, за цікавленістю студентів – були організовані он-лайн консультації щодо вирішення їх питань по тематиці, кожного тижня були організовані спільні он-лайн зустрічі для обговорення загальних питань що стосувалися процесу дистанційного навчання з даних дисциплін, а також вимог до оцінювання їхніх результатів. Безперечно, під час цих зустрічів, виникало чимало питань, які були вирішені та пропозицій з боку студентсва, які були враховані для подальшого проведення більш ефективного дистанційного навчання у реаліях сьогодення.

Віта Строкаль,

доцент кафедри екології агросфери та екологічного контролю НУБіП України