Перший педагогічний досвід: враження майбутніх філологів від виробничої педагогічної практики

4 березня 2019 року
     Триває виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу спеціальності 035 «Філологія», яка розпочалася 18 лютого 2019 р. Керівниками практики призначено професора Олександра Малихіна, доцентів Любов Козуб та Броніславу Рубінську.

     На сьогодні студенти-практиканти проводять відкриті уроки, які свідчать про те, що вони успішно оволоділи методикою викладання іноземних мов, зокрема англійської, демонструють хороші знання англійської мови, проявляють себе як знаючі і творчі вчителі, проводять цікаві уроки, достатньо часу приділяють позакласній і виховній роботі, намагаються знайти індивідуальний підхід до кожного учня.
     Керівники практики регулярно контактують і отримують фотозвіти від студентів, які проходять практику в школах за місцем проживання. Важливо заначити, що вчителі і адміністрація шкіл, у яких студенти проходять практику, дають позитивні відгуки про їхню роботу.

     А ось і враження студентів про їхній перший педагогічний досвід:
Сухляк Вікторія:
     «Проводжу уроки в 9 та 10 класах у Марининській ЗОШ 1-3 ступенів Рівненської області. Практика проходить добре, працювати вчителем мені дуже подобається, хоча спершу й була присутня невпевненість у власних силах. Учні із захопленням вивчають новий матеріал, особливо якщо він подається в ігровій формі. Сумлінно виконують усі запропоновані мною завдання. Час в школі у ролі вчителя проходить швидко та цікаво.
     На заняттях використовую різноманітний роздатковий, наочний матеріал, а також технічні засоби: скоромовки англійською мовою, малюнки, картки з історичними й культурними місцями Великої Британії, картки із словосполученнями для побудови умовних речень 1-го та 2-го типу, а також із словами для створення розповіді на запропоновану тему, тести, записи коротких текстів для аудівання
…»

Сергієнко Тетяна:
     «Я проходжу педагогічну практику в Глибоцьків ЗОШ 1-3 ступенів Київської області. Уроки англійської мови в школі проходять у дружній та комфортній атмосфері, діти дуже цікавляться предметом та із задоволенням виконують різноманітні завдання для покращення рівня мови. Учні легко засвоюють матеріал. Було приємно те, що мені вдалося легко знайти з учнями спільну мову. На уроках я використовую різні мультимедійні засоби (аудіо, відео), на що діти реагують дуже позитивно. Моя практика в школі проходить дуже добре, саме завдяки спільним старанням учнів та вчителів, які мені у всьому допомагають

Сусло Тетяна:
     «На практиці у Данилівській ЗОШ 1-3 ступенів Київської області у мене є змога спробувати себе у ролі вчителя з учнями молодших класів: 2-го, 3-го і 4-го, а також відвідати уроки вчителя у 7 і 8 класах. Було цікаво порівняти методику викладання вчителя в різних класах, а також звичайно спробувати самій проводити уроки. Для мене було справжнім викликом працювати з учнями молодших класів, де важливо не тільки зацікавити їх темою і завданнями, а й ще утримувати їхню увагу протягом всього уроку. На практиці мені сподобалось: гарний колектив школи, можливість побачити як проходять уроки в різних класах, а головне відчути себе справжнім вчителем.»

Зайнуліна Юлія:
     «Я проводжу уроки англійської мови в 1, 2 і 3-х класах у Гімназії біотехнологій № 177 м. Києва. Практика проходить добре, найбільше подобається проводити уроки в 2 і 3 класах. В 1 класі досить складно, оскільки кожні 3 хвилини потрібно заново завойовувати увагу дітей і вигадувати нові ігри. Уроки проходять на англійській мові. Присутність у класі мультимедійних засобів значно полегшує роботу вчителя.»

     Кафедра романо-германських мов і перекладу бажає студентам успішного завершення практики цього тижня і чекаємо на їхні позитивні відгуки після повернення у стіни рідного вузу на підсумковій конференції.

Любов Козуб,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій