Сучасні інформаційні технології доповнили клінічну підготовку магістрів факультету ветеринарної медицини

2 червня 2017 року

    Інформаційні технології, які стрімко змінюють суспільство, значною мірою впливають і на освіту в таких галузях знань, як медицина та ветеринарія. От і у навчанні студентів магістрів факультету ветеринарної медицини відбуваються якісні зміни: упродовж весняного семестру 2016/2017 навчального року вони вивчали дисципліну «Акушерство, гінекологія та біотехнологія відтворення тварин» не тільки в лабораторіях кафедри, а й використовуючи електронний навчальний курс.
     Особливість цієї дисципліни полягає в тому, що студенти поглиблюють свою фахову підготовку з питань репродукції тварин, отриману на курсі бакалавратури. Так, у змістовному модулі «Біотехнологія відтворення тварин» вони вивчають нові методи покращення та інтенсифікації відтворення тварин; у модулі «Ветеринарне акушерство» – особливості функціонування фетоплацентарного комплексу у тварин, ембріональну смертність, гестози, новітні дані щодо маститів та запальних процесів у статевих органах; у модулі «Гінекологія з основами андрології» – питання неплідності тварин, імпотенцію плідників та нетрадиційні методи лікування у ветеринарній медицині. Зазвичай, для їх засвоєння студенти слухали лекції та проводили лабораторні заняття, використовуючи необхідні методичні матеріали.
 

     Однак, навчання в магістратурі має певні особливості - незначна тижнева кількість аудиторних годин з дисципліни, зростання кількості завдань для самостійної роботи, постійний дефіцит часу, стрімке оновлення інформації і деякі інші, що загалом зменшує можливості студентів отримати якісні знання.
     Використання електронного навчального курсу як додаткового методу навчання дозволяє вирішити деякі з цих проблем: студенти у вільний час можуть переглядати лекції та презентації до них, познайомитись із методичними рекомендаціями до лабораторних занять та надсилати звіти про результати їх виконання, виконати завдання для самостійної роботи, які раніше залишались поза увагою. Таким чином, збільшується обсяг та якість виконаної роботи. А тести для контролю знань з кожного модуля є різноманітними як за змістом, так і за формою. 

 

     Підсумкова атестація студентів 5-ї групи, що вперше в історії кафедри була проведена у комп’ютерному класі факультету інформаційних технологій, засвідчила ефективність застосування електронних навчальних курсів: про це свідчать отримані оцінки та позитивні відгуки студентів.
     Окрема подяка викладачам факультету інформаційних технологій І.Хлястіковій та Максиму Мокрієву за допомогу, надану при створенні даного курсу.     
 

Віктор Лакатош,
доцент кафедри акушерства, гінекологіїта біотехнології відтворення тварин

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook