Передача магістерського досвіду майбутнім фахівцям садово-паркового господарства

October 2, 2024
Київ

Як показує досвід профорієнтаційної роботи, найбільш дієвими є зустрічі з успішними випускниками. Коли нинішній успішний спеціаліст передає свої думки і враження майбутнім фахівцям, як-то кажуть, з власного досвіду. Серед студентів ОС Магістр значна частина мають свій власний досвід роботи у сфері ландшафтної архітектури і, навіть, свої власні фірми. Але навчатися ніколи не пізно і не буде зайвим спрямувати свої творчі і креативні задуми у правильне теоретичне русло і надати їм наукового спрямування.
Своїми думками про необхідність навчання і перспективи роботи в ландшафтному дизайні із студентами бакалаврату поділилася здобувачка магістратури Марія ХАРПАТІНА.

Моє перше знайомство із ландшафтним дизайном почалось із бабусиного саду, там, ще малою, я зачаровано ходила поміж квітів, я не знала їх назв, їх природи, їх символізму і сенсів, але я точно знала, що зараз ми зберемо їх з бабусею в букети і я радісно побіжу дарувати їх мамі. Я часто в пам’яті відмальовую фрагменти того саду, згадуються рослини яких я тоді не помічала, не вважала такими гарними і цінними. Життя плинне і зараз я знаю їх назви, знаю де їх садити, але того саду вже ніколи не буде.
Саме сад дитинства та спогади привели мене на перші курси, потім другі, треті. Закінчивши їх, я остаточно поринула у світ, де природа поєднується з мистецтвом, а кожен проєкт стає унікальною історією. Моя перша робота за спеціальністю відкрила для мене безліч можливостей: я навчилася розуміти гармонію простору, працювати з рослинами та матеріалами, створювати композиції, що не лише милують око, а й мають функціональну цінність.
Кожен новий проєкт приносив неоціненний досвід і глибше усвідомлення того, що ландшафтний дизайн – це не просто робота, а справжнє покликання. Саме ця практика надихнула мене на подальший розвиток у цій сфері, і я прийняла рішення здобути ґрунтовну освіту у сфері садово-паркового господарства в НУБіП. Я була впевнена, що навчання в цьому закладі допоможе мені вдосконалити свої навички, розширити знання про озеленення, ботаніку, екологію та сучасні технології в ландшафтному дизайні. Адже я прагну не лише працювати у цій сфері, а й створювати простори, які будуть надихати, гармоніювати з природою та приносити людям радість. І я не помилилась! Навчання у цьому університеті стало для мене не просто здобуттям знань, а справжньою подорожжю у світ садово-паркового мистецтва. Кожен предмет розширював мій кругозір. У навчальному плані передбачені усі необхідні предмети: одні – допомагають краще розуміти рослини, їхні потреби та особливості, інші – вчать втілювати ідеї на папері. Весь навчальний процес організований комплексно і послідовно, викладачі НУБіП навчили мене проєктувати нові, реконструювати і покращувати вже існуючі садово-паркові обʼєкти, тим самим відкрили мені важливість сталого і ґрунтовного підходу до озеленення.

 

Практичні заняття стали особливо цінними – я працювала над реальними проєктами, вивчала сучасні методи догляду за зеленими насадженнями та навіть брала участь у створенні ландшафтних композицій. Це дозволило не лише вдосконалити свої навички, а й отримати впевненість у своїх силах.
Завдяки цьому навчанню я зрозуміла, що обрала правильний шлях. Я прагну не просто створювати красиві ландшафти, а й робити простори комфортними, екологічними та гармонійними для людей і природи. І тепер я маю усі можливості застосувати всі здобуті знання на практиці, розвиваючись як професіонал своєї справи!

Марія ХАРПАТІНА,
магістр спеціальності «Садово-паркове господарство»,
Оксана БАГАЦЬКА,
доцент кафедри ландшафтної
архітектури та фітодизайну
 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook