Практичне ознайомлення першокурсників із агрохімією
Навчально-ознайомча практика дозволяє торкнутися практичних сторін науки, теоретичні засади якої почнуть освоювати нинішні першокурсники. Так, непросте сьогодення вносить свої корективи у практичне навчання, проте ми зуміли розподілити час і скомпонувати дистанційні й очні заняття, щоб познайомитися з основними об’єктами вивчення – рослиною, ґрунтом, добривами. І, звичайно ж, поспілкуватися.
(З першокурсниками 8 і 9 груп )
Студентам цікаво було оглянути навчальні лабораторії, де проходитимуть заняття, а це … хімічний посуд, прилади, зразки добрив, ґрунту, рослин. Листали навчальні матеріали, слухали і задавали багато питань, бо вже в житті стикалися з агрохімічними об’єктами.
Але студенти завжди залишаються студентами … і в цьому «родзинка»
Заняття в плодоовочевому саду дозволили – це огляд найрізноманітніших рослин на предмет забезпечення елементами живлення, можливість наочно знайомитися з обстеженнями ґрунту й багато іншого.
(Представники 5 групи першоурсників)
А після занять ми запропонували допомогу в догляді за рослинами. Адже сад потрібно плекати, щоб від милував око і радував смачними дарами. Прополка бур’янів мало кого радує, але результат такої роботи – чисті ряди розсадника – приніс задоволення. А наступного дня допомогли збирати ягоди, і задоволення було ще більше …
Засвоєне відобразилося в звітах. Приємно відмітити старанність й пошуковий хист у виконанні індивідуальних завдань. Кожен захищав власну роботу вже з демонструванням розуміння об’єктів вивчення майбутньої дисципліни.
Впевнена, навчання буде цікавим заглибленням у агрохімічні питання, з якими ми познайомилися протягом цієї практики.