Інтерактивні методики навчання – ефективний інструмент для набуття soft skills та hard skills здобувачами вищої освіти
Мета будь якої освіти це знання. Кожний світовий ЗВО сьогодні робить усе для того, щоб надати якісну освіту усім, хто його обрав для навчання. Тому викладачі вищої школи постійно вдосконалюють свою педагогічну майстерність, впроваджують сучасні інтерактивні методики у навчальний процес не лише для того, щоб зацікавити студентство, а й сприяти більш ефективному засвоєнню ними знань.
На початку квітня представниці кафедри теорії та історії держави і права Віра Качур і Людмила Протосавіцька пройшли навчання з інтерактивних методик викладання курсу з громадянської освіти «Демократія: від теорії до практики», організованого за сприяння Міжнародної фундації виборчих систем (IFES) в Україні. Зазначимо, що ця навчальна дисципліна включена у загальноуніверситетський блок вибіркових освітніх компонент.
З середини квітня вони вони ефективно використовують їх у навчальному процесі серед студентів НУБіП України. Людмила Протосавіцька провела вправи «Аналіз цитат», «Прогулянка галереєю», а також використала «Сінквейн» (юридичний факультет, факультет інформаційних технологій), а Віра Качур – «Дебати» та «Сінквейн» (юридичний факультет, ННІ безперервної освіти та туризму).
Застосування цих методик дозволило відпрацювати soft skills та hard skills у майбутніх фахівців та активних українських громадян, а заняття проходили дуже інтенсивно, активно, цікаво. Усі учасники отримали купу позитивних вражень та емоцій.
Нові методики дозволяють в ігровій формі більш ефективно сприймати і запам’ятовувати інформацію. Використання інтерактивних методик у навчальному процесі робить його більш якісним, а учасники отримують не лише нові знання а й позитивні враження від навчання.
Кафедра теорії та історії держави і права