Анна Зуйкова: для реалізації своїх цілей обираю магістратуру з маркетингу саме в НУБіП України
Анна Зуйкова: для реалізації своїх цілей обираю магістратуру з маркетингу саме в НУБіП України
14 липня 2021 року
Настала гаряча пора вступу у магістратуру. Всі, хто успішно закінчив бакалаврат та склав іспит із іноземної мови, отримав право вступити у магістратуру. І саме тут насправді починається вибір всього подальшого життя людини. Саме в цей період ми вирішили поділитися думками вступників та показати важливість як навчання в магістратурі, так і важлтвість статусу магістра на факультеті аграрного менеджменту та спеціальності "Маркетинг".
- Аня, розкажіть, будь ласка, про себе?
Я випускниця 4 курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності «Маркетинг». Отримавши диплом бакалавра зі спеціальності «Маркетинг», зрозуміла, що хочу продовжувати розвиватися та вдосконалювати свої знання з маркетингу, тому для реалізації своїх цілей обираю магістратуру в НУБіП України.
- Що для Вас означає освітній ступіть «Магістр»?
У наш час диплом магістра дає велику кількість конкурентних переваг. Магістратура — це можливість отримати в Україні другу вищу освіту практично в будь-якій сфері за 1.5-2 року або поглибити знання у вже відомій для вас спеціальності, а можливо захопитися наукою і отримати науковий ступінь.
- Чому саме НУБіП і чому маркетинг?
Саме під час навчання на бакалавраті і саме в НУБіП України для мене відкрився «маркетинг». На власному досвіді переконалася, що викладачі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі є високо компетентними фахівцями, які володіють всіма необхідними компетентостями та знаннями в сфері маркетингу. НУБіП України має суттєву перевагу серед інших українських вишів – агроспрямування і для мене це є вкрай важливим, адже планую після закінчення магістратури працювати саме в агросфері. Тому без роздумів обираю НУБіП і спеціальність «Маркетинг».
- Ваші очікування від магістратури?
Я очікую від магістратури насиченого, цікавого та корисного навчання. Сподіваюсь на нові знайомства, практичну спрямованість та можливості для подальшого працевлаштування і звичайно ж отримання диплому магістра з маркетингу.
Розмовляла Олена Нагорна,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі