Воркшоп «Психологічний вплив реклами»

21 січня 2020 року

          Профорієнтаційна робота є важливою складовою діяльності коледжу з формування контингенту студентів закладу вищої освіти.

Метою профорієнтації є ознайомлення учнів зі спеціальностями, вивчення та виявлення інтересів майбутніх абітурієнтів. Викладачі коледжу Ірина Вінник, Олена Ковтун та Наталія Федосєєва провели профорієнтаційну роботу з учнями 9-А класу Ірпінського академічного ліцею НУБіП України.

Неможливо уявити сучасний світ без реклами, нею нині просякнуті всі сфери життя. Вона скрізь. У вагонах метро, на шпальтах газет, у радіо – й телеефірі, в інтернеті. Йдеться, звичайно ж, про рекламу. Але бездумно сприймаючи рекламні слогани і ролики, ми рідко замислюємося над її справжньою суттю.

Реклама здатна формувати і змінювати світогляд і поведінку споживачів. Секрет дії реклами полягає у використанні найтонших особливостей людської психології. Адже найчастіше вона діє не на логічному рівні, не на розум, а на емоції та підсвідомість людини.

Втім не все так безнадійно. Недобросовісній  і навіть маніпуляційній рекламі цілком можна протистояти. Саме це і було основною метою заходу: вивчити вплив зовнішніх факторів реклами (психологічні та фізичні чинники), дослідити, чи дійсно колір - це 80% емоцій, а 20% логіки. Ліцеїсти ознайомилися з теоретичними основами маніпуляції реклами та переглянули найпопулярніші рекламні ролики 2019 року.

Щиро дякуємо ліцеїстам за неприховані емоції та участь в експерименті. Сподіваємося на подальшу співпрацю!

Ірина Вінник,

голова циклової комісії маркетингу і торгівлі


Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook