Науковий гурток "Школа організатора соціально-психологічного простору особистості"

Компетентності

Технічні:

- робота з Microsoft Office: PowerPoint, Pudlisher, Word, Excel;

- дизайн та розробка сертифікатів;

- монтаж аудіо- та відеоматеріалів;

- стенограмування;

- оформлення соціальних мереж для популяризації власних послуг/бренду.

- Робота з текстом:

- добір наукової інформації на задану тему;

- укладання бібліографічних наукових джерел згідно із вимогами;

- транслітерація наукових джерел;

- аналіз та систематизація наукових джерел;

- технічне редагування текстів;

- написання наукових тез.

Комунікативні:

- ведення ділової бесіди;

- дотримання ділової етики;

- залагодження конфліктів та знаходження компромісів;

- уміння науково-толерантно дискутувати;

- налагодження стосунків з іншими;

- ідентифікація та подолання бар’єрів спілкування;

- аналіз психологічного стану оточуючих;

- комунікація та взаємодія з дітьми, їх навчання та виховання;

- базові знання з особливостей формулювання думок відповідно до правил різних мов та народів;

- базові знання з особливостей значеньслів і жестів у різних народів світу;

- базові знання з фізіономіки;

- базові знання з інтерпретації жестів;

- базові знання з біології поведінки людини.

Організаторські: 

- розробка анкет, їх застосування та інтерпретація отриманих результатів;

- підготовка та проведення опитувань, узагальнення й систематизація отриманих відповідей;

- організація науково-популярних дискусій;

- підготовка та виступи на наукових конференціях;

- застосування методик тайм-менеджменту для організації власної діяльності;

- організація та проведення психотренінгів;

- організація та проведення психологічних спостережень за поведінкою мас;

- планування діяльності відповідно до індивідуальних біоритмів;

- розробка та реалізація проектів.

Психологічні:

- подолання страхів;

- вибудовування особистих кордонів;

- застосування лінгвотерапії для здійснення фасилітуючого впливу;

- робота з опором під час психологічної практики;

- робота з фобіями;

- оцінювання звичкок та їх впливу на діяльність;

- виявлення та робота з психосоматичними проявами;

- аналіз дій заданої особи з точки зору педагогіки та психології;

- виявлення психопатій та робота з ними;

- навички мотивування та стимулювання студентів до активної наукової діяльності;

- робота з підвищення рівня самоповаги, переборення невпевненості;

- робота з панічними атаками;

- формування фасилітуючих установок на день;

- фасилітуюче формулювання бажань;

- методика прийняття рішень;

- убезпечення, виявлення, усунення аб’юзивних стосуків;

- психологічні основи маркетингу.

Особистісні:

- критичне мислення;

- навички саморегуляції під час стресового стану;

- контроль емоційної стабільності;

- самоаналіз;

- прийняття ситуацій та особистостей без шкоди для власного психо-емоційного стану;

- уміння використовувати набутий досвід;

- стресостійкість;

- самоорганізація своєї діяльності;

- здатність до швидкої адаптації до використовування нових технологій інформації та комунікації.

Світоглядні:

- визначення багатогранності ситуацій та знаходження їх позитивних сторін.

Виконавчі:

- виконання обов’язків асистента викладача;

- виконання обов’язків секретаря-референта

- допомога в організації та проведенні наукових, освітніх та психологічних заходів, у тому числі для дітей різного віку(вебінари, тренінги, конференції, тощо);

- ведення ділової документації, ділового листування

- ведення електронного документообігу.

- складання резюме і само презентація.

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook