Студентський науковий гурток "Харчові добавки: за і проти"

Знати про їжу людина повинна не менше, ніж про математику або про свою рідну мову
Гордон Рамзі

 

  QR-посилання на діяльність гуртка 

  

Керівник гуртка - старший викладач кафедри загальної хімії Кравченко Ольга Олександрівна 

 

       Староста гуртка - магістр І курсу агробіологічного факультету Чоботар В`ячеслав Васильович

     До участі у роботі гуртка «Харчові добавки: за і проти» залучені на добровільних засадах найкращі студенти першого-третього курсів факультету Харчових технологій та управління якістю продукції АПК та студенти першого-другого курсу агробіологічного факультету (спеціальність – «Садівництво та виноградарство»). Також засідання гуртка відвідують учні 10-11 класу КЗКОР " Фастівський ліцей-інтернат", які планують вступати до НУБіП України.

 ЧЛЕНИ ГУРТКА

 

П.І.Б члена наукового гуртка

Курс, група, факультет

 

 

1

Бондаренко Юрій Сергійович

ІІІ курс, 1 група, ХТ та УПЯ АПК

 

2

Глінський Тарас Євгенович

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

3

Деняченко Михайло Олександрович

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

4

Закревський Богдан Володимирович

І курс ГМАШ 1902

 

5

Кутовенко Володимир Олексійович

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

6

Махиня Олександр Віталійович

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

7

Музичук Юлія Андріївна

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

8

Чижик Анастасія Олександрівна

І курс, 1 група (САД), Агробіологічний

 

9

Супоровська Анастасія Миколаївна

ІV курс, 7 група, Агробіологічний

 

10

Чоботар Вячеслав Васильович

І курс, Маг, Агробіологічний

 

 

 

 

Звітний період: Студентський науковий гурток «Харчові добавки: за і проти» розпочав свою роботу у вересні 2019 року. За період роботи у 2018-2019 н.р. було проведено 12 засідань наукового гуртка.

 Наукова спрямованість гуртка:

  • сприяння поглибленому вивченню в більш широкому плані навчального матеріалу;
  • забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову працю, наукових семінарів;
  • формування в студентів інтересу до наукової творчості, навчання методиці й способам самостійного вирішення наукових завдань в областях хімії й навичок роботи в наукових колективах;
  • допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і розробки наукових проблем;
  • обмін досвідом організації й проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків.

         Основною метою створення гуртка є:

  • поглиблення знань в галузі використання харчових добавок;
  • формування в студентів інтересу й потреби до наукової творчості;
  • сприяння в підвищенні рівня наукової підготовки студентів;
  • розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.

Основні завдання гуртка:

  • забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову працю, наукових семінарів;
  • формування в студентів інтересу до наукової творчості, навчання методиці й способам самостійного вирішування наукових завдань в областях хімії й навичок роботи в наукових колективах;
  • допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і розробки наукових проблем;
  • обмін досвідом організації й проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків;
  • сприяння поглибленому вивчанню в більше широкому плані навчального матеріалу;
  • підготовка із числа найбільш здатних, активних і встигаючих студентів резерву наукових і науково-педагогічних кадрів.

         Організація роботи гуртка:

  • засідання проводяться не менше двох разів на місяць;
  • студентами обирається тематика наукових досліджень; проводиться аналітичний огляд літератури за обраною тематикою;
  • виконуються експериментальні роботи щодо дослідження якості продуктів харчування
  • на засіданнях гуртка розглядаються питання навчання студентів основам методики ведення наукового дослідження, обговорюються результати наукової праці членів гуртка (наукові статті, реферати й конкурсні роботи й т.п.);
  • плани проведення заняття гуртка зберігаються протягом усього навчального року.