Головне завдання - організовано розпочати новий навчальний рік

25 серпня 2015 року

25 серпня відбулося розширене засідання ректорату. Перш, ніж перейти до порядку денного, ректор Станіслав Ніколаєнко зауважив, що цей тиждень буде насиченим. Так, вже завтра для молодих педагогів розпочнеться одноденний семінар «Школа молодого педагога», а наступного дня куратори академічних груп перших курсів зберуться на настановчий семінар. Нинішні першокурсники мають відчути турботу, а відносини між вихователем і вихованцем будуватися на засадах педагогіки співробітництва і взаєморозуміння. Центральне питання тижня – вчена рада 28 серпня, на якій підбиватимемо підсумки минулого навчального року і ставитимемо завдання на наступний. На 31 серпня заплановане урочисте вручення нагород працівникам університету. 1 вересня з традиційного свята Дня знань і урочистої посвяти в першокурсники стартує 2015-2016 навчальний рік.

Потому ректорат розглянув 10 питань порядку денного. Спершу відповідальний секретар приймальної комісії Ігор Ільчук проінформував про результати вступної кампанії. Державне замовлення як на бакалаврат, так і магістратуру денної і заочної форм навчання виконано повністю. Крім цього, маємо ще й більше контрактників, ніж торік. До того ж середній бал зарахованих дещо вищий в порівнянні з попереднім роком.
Конкурс по університету на ОС «Бакалавр», за словами Ігоря Ільчука, становив маже 10 осіб на місце, а за окремими напрямами підготовки, як-от «Філологія», «Правознавство», «Фінанси і кредит», «Маркетинг», «Комп’ютерна інженерія» та ін. і перевищував у два, а то й три-чотири рази середній показник. Так, на 1651 місце держзамовлення на бакалаврат подано 16146 заяв. 80% зарахованих до п’ятого пріоритету. Географія вступників до нашого університету представлена всіма регіонами країни, але найбільша кількість – випускники Київщини, столиці, Чергінівщини, Черкаської та Житомирської областей. Триває ще зарахування на заочну форму навчання за умовами договору, але вже сьогодніза всіманапрямами і спеціальностімиусіх форм навчаннямаємо на 41 студента більше, ніж минулого року.
Підсумовуючи, Станіслав Ніколаєнко подякував колективу приймальної комісії за проведену роботу та закликав працювати ще якісніше над профорієнтацією, щоб не повторити долю 70% університетів, які не змогли виконати держзамовлення.


Друге питання стосувалося готовності матеріально-технічної бази університету до нового навчального року. Про те, що зроблено і що належить ще виконати, розповів проректор з навчально-науково-виробничих питань розвитку і адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко. На всіх об’єктах зроблено косметичні ремонти. Великий об’єм робіт ззовні і всередині виконано у першому корпусі. З ініціативи деканів Віктора Забалуєва та Миколи Долі завершується ремонт другого поверху четвертого корпусу. У шостому – обладнується буфет, а в 7а та 11-му – лабораторії. Глобальні ремонтні роботи виконані у 12-му навчальному корпусі. Протягом року значні зусилля спрямовувалися на відновлення третього корпусу. Відремонтовано покрівлю, а наразі вхідну частину четвертого гуртожитку, місця загального користування у гуртожитках №№ 5, 6, та 7. Завершилося облаштування душової кімнати у третьому. Багато кімнат упорядковано для поселення першокурсників. Заплановано ремонт фасаду першого гуртожитку та капітальні ремонтні роботи у восьмому, десятому та одинадцятому.

Як зазначив ректор, у цьому році ремонтних робіт у фізичних вимірах виконано на 82% більше до минулого. Це все завдяки скоординованій роботі адмінстративно-господарської частини, деканів, директорів, адміністрації студмістечка, студентським будівельним загонам та підтримці спонсорів. Щоб поліпшити ситуацію з ущільненим поселенням студентів, опрацьовується питання будівництва на території університету приватного гуртожитку. Ще одне завдання на наступний рік – налагодити власне виробництво меблів. Шафи, столи, тумбочки, стільці і двері потребують оновлення, про що детально розповідали завідувачі гуртожитків на нараді минулого тижня.


Про порядок нарахування і сплати єдиного соціального внеску доповів перший проректор Ігор Ібатуллін. Так, за сумісників, які отримують заробітну плату меншу за мінімальну, університет сплачує цей внесок у повному обсязі. Вирішенням цього питання може бути довантаження викладачів.


Наступне питання порядку денного – готовність до прийому студентів першого курсу та нового навчального року. За інформацією начальника навчального відділу Оксани Зазимко, навчальні плани готові, гнучкі графіки навчального процесу сформовані, складений і коригується розклад занять, замовлено більше чотирьох тисяч студентських квитків та залікових книжок. Перший навчальний семестр триватиме з 1 вересня по 14 грудня, потім – два тижні зимова сесія. Весняний семестр розпочнеться 8 лютого 2016 року.


Директор ННЦ виховної роботи та соціального розвитку Віталій Коваленко розповів про хід підготовки до Дня знань. Генеральна репетиція відбудеться 31 серпня о 15:00 годині на стадіоні.


У полі зору ректорату і науково-дослідна робота. Тож начальник НДЧ Володимир Отченашко повідомив про формування проектів фундаментальних і прикладних робіт у 2016 році. Завершився перший етап – університетський – відбору. Маємо 93 проекти, зокрема 34 фундаментальних, 52 прикладних і 7 науково-технічних розробок. Загальний обсяг необхідного фінансування – 27,7 мільйонів гривень. До речі, в минулому році їх було 66 на суму близько 14 мільйонів гривень. Лідером виявився факультет захисту рослин, екології та біотехнологій. Його вчені запропонували 15 проектів. Серед найактивніших і гуманітарно-педагогічний факультет, інформаційних технологій, ветеринарної медицини, тваринництва та водних біоресурсів, а також ННІ лісового і садово-паркового господарства. Разом з тим, 21 кафедра практично не бере участі в наукових дослідженнях. Перший проректор Ігор Ібатуллін звернувся до керівників факультетів та інститутів з тим, щоб з’ясувати причини відсутні науково-досліднихтематик на цих кафедрах.

План заходів на вересень представила учений секретар Оксана Барановська. 8 вересня відбудеться навчально-методичний семінар із завідувачами кафедр. Протягом місяця триватиме набір до аспірантури та вступні іспити. Також відбудеться семінар-навчання із завідувачами лабораторій. Крім цього, факультет ветеринарної медицини відзначатиме 95 років з дня створення. Цій події будуть приурочені конференції, круглі столи та ін. Засідання вченої ради університету заплановане на 30 вересня.

    


Своїм баченням подолання кризового стану розвитку товарного біржового ринку під час наукової доповіді поділився професор кафедри біржової діяльності Микола Солодкий. Оскільки озвучена проблема є досить актуальною, що засвідчила гострадискусія, ректорат підтримав пропозицію професора спільно з фахівцями Мінагрополітики обговорити стратегію розвитку аграрного ринку та провести в університеті відповідний круглий стіл.


Завершило порядок денний питання про інвентаризацію Української лабораторії якості і безпеки продукції АПК. Про її результати доповіла начальник відділу внутрішнього аудиту Тамара Соловйова. У ході перевірки встановлено ряд порушень. Зокрема, при потуранні колишніх директора лабораторії і ректора з 2012 року на її території незаконно діяла автомобільна мийка. Лише навесні 2014 року був підписаний договір оренди. Але і він не передбачав відшкодування всіх витрат. Аудитом встановлено, що мийка належть водію колишнього директора лабораторії. Збитки, нанесені університету від цієї мийки, за попередніми підрахунками становлять близько 240 тисяч гривень. Прийнято рішення усунути недоліки та звернутися до власника з вимогою добровільно відшкодувати завдані університету збитки. У разі невиконання вимог всі матеріали будуть передані до правоохоронних органів.

Ольга Наконечна,
Денис Рудень

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook