Про маркетинг, про навчання, про вибір професії… Зустрічі із старшокласниками!
Професія — це те, що ми обираємо,
це те, до чого ми йдемо все своє життя…
У рамках профорієнтаційних заходів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі відбулася зустріч кандидата економічних наук, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України Алли РЯБЧИК з учнями 9-11 класів закладів середньої освіти І-ІІІ ступенів Хмельницького району Хмельницької області, зокрема: Віньковецького ліцею, Зіньківського ліцею, Осламівського та Дашковецького ліцеїв. Головна мета зустрічі — інформування старшокласників про можливості спеціальностей 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент», умови вступу до НУБіП України, особливості навчання на факультеті аграрного менеджменту, основні аспекти студентського життя та дозвілля в університеті.
Під час зустрічі Алла Володимирівна ознайомила учнів з базовими аспектами маркетингу і цифрового маркетингу, актуальністю та престижністю даної спеціальності, перспективами працевлаштування і кар’єрними можливостями зростання. Розповіла про переваги навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг» в НУБіП України; сучасне матеріально-технічне забезпечення університету; ознайомила із освітньо-професійними програмами, дисциплінами, зокрема трендами і особливостями Digital-маркетингу, контент-маркетингу, E-Commerce, рекламного менеджменту, маркетингових комунікацій, PR, поведінки споживачів та дослідження ринків; проєктами, науковою та дослідною роботою, що проводиться на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі; розказала про міжнародну мобільність та навчання за програмами подвійних дипломів в провідних університетах Європи.
Старшокласники досить уважно, з цікавістю та захопленням слухали розповідь доцента Алли Володимирівни РЯБЧИК, адже перед ними постає непросте завдання — вибір професії, від якої значно буде залежати їхнє майбутнє життя. Їх цікавили різноманітні питання щодо процедури вступу на факультет аграрного менеджменту, умов навчання та проживання, інфраструктури університету. Також учні цікавилися напрямками розвитку власних здібностей та інтересів, можливостей їх реалізації в сфері маркетингу та цифрового маркетингу, обов’язками маркетологів, специфікою маркетингу у соціальних мережах. Учні отримали ґрунтовні відповіді на запитання та ряд корисних порад щодо підготовки до вступу та вибору майбутньої професії.
Маркетинг — це швидко розвиваюча, динамічна та захоплююча сфера. Маркетинг — це потужний механізм адаптації до ринкових змін, вдосконалення та розвитку. Маркетинг — це також старт для розвитку власного успішного бізнесу. Комбінація аналітичної і креативної роботи в маркетингу дозволяє професіоналам знаходити креативні та інноваційні методи досягнення успіху в бізнесі. Така багатогранність робить маркетинг цікавим та захоплюючим шляхом кар’єри для творчих, аналітичних, рішучих, комунікабельних та стратегічних особистостей.
Зустрічі пройшли у теплій та дружній атмосфері. Сподіваємось, що вони допоможуть учням ліцеїв зрозуміти, які можливості відкриває спеціальність 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» та НУБіП України перед ними, а також свідомо підійти до вибору майбутньої професії!
Висловлюємо щиру вдячність адміністраціям ліцеїв та вчителям за сприяння в організації даних профорієнтаційних заходів, зокрема: директору Віньковецького ліцею — Івану Миколайовичу БОГДАНОВУ та заступнику директора з виховної роботи — Любові Миколаївні ПОБЕРЕЖНІЙ, директору Зіньківського ліцею — Віктору Станіславовичу ОСТРОВСЬКОМУ, директору Осламівського ліцею — Віталію Вікторовичу ПІМЕНОВУ, директору Дашковецького ліцею — Алісі Вікторівні ЛАДНЯК!
До нових зустрічей!
Валерій БОНДАРЕНКО,
завідувач кафедри
маркетингу та міжнародної торгівлі