План діяльності кафедри
ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ
кафедри фізики
Навчально-наукового інституту ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на 2021-2025 роки у рамках реалізації Програми розвитку НУБіП України «ГОЛОСІЇВСЬКА ІНІЦІАТИВА – 2025»
Загальні положення ефективності кафедри фізики на 2020 – 2025 р.р.
Кафедра фізики як структурний підрозділ ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження у своїй діяльності керується основними положеннями Плану діяльності ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на 2021-2025 роки у рамках реалізації Програми розвитку НУБіП України «Голосіївська ініціатива – 2025», що затвер
Мета діяльності кафедри - розвиток наукових досліджень та покращення матеріальної бази кафедри фізики, яка разом з кафедрою вищої та прикладної математики. є одними із важливих структурних підрозділів ННІ щодо фундаментальних та прикладних досліджень.
ПОКАЗНИКИ
реалізації Плану діяльності ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на 2021-2025 рр.
у в рамках Програми розвитку НУБіП України «ГОЛОСІЇВСЬКА ІНІЦІАТИВА – 2025»
№ | Пріоритетні завдання | Показники та індикатори виконання | |||||
2021р. | 2022р. | 2023р. | 2024р. | 2025р. | |||
Кафедра ФІЗИКИ | |||||||
1 | Конкретна мета (по роках) щодо підвищення якості освітнього процесу за спеціальністю | 1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів 2. Підготовка нового підручника з біофізики за оновленими робочими навчальними програмами | 1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів 2.Оновлення силабусів навчальних дисциплін кафедри | 1. Відкриття навчальної лабораторії з моделювання фізичних процесів 2. Оновлення силабусів навчальних дисциплін кафедри | 1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів 2. Підготовка нового підручника з фізики інженерних спеціальностей для за оновленими робочими навчальними програмами | 1. Узгодження робочих планів викладання дисциплін відповідно до вимог часу та змін, обумовлених зростанням ролі дистанційного та змішаного навчання. Участь для узгодження в засіданнях Вчених рад всіх ННІ та ф-тів | |
2 | Формулювання основного завдання надання ліцензованих освітніх послуг на п’ятирічний термін | Кафедра не є випусковою | Кафедра не є випусковою | Кафедра не є випусковою | Кафедра не є випусковою | Кафедра не є випусковою | |
3 | Показники, яких має намір досягти кафедра на одного НПП у науково-інноваційній діяльності: конкретні результати фінансування проектів, публікаційна активність, наукометричні показники (по роках) | 1).Продовження фінансування по держтематиці - 200 тис. гр. (28.6 тис.гр. на НПП) 2). не менш, ніж 7 публікацій в Scopus (1,0 публ. на НПП) 3).сумарний h в Scopus по кафедрі 26 (3,7 на НПП) | 1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис. гр. на НПП) 2).не менш, ніж 9 публікацій в Scopus (1,29 публ. на НПП) 3).сумарний h в Scopus по кафедрі 28 (4,0 на НПП)
| 1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис .гр. на НПП) 2).не менш, ніж 10 публікацій в Scopus (1,43 публ. на НПП) 3).сумарний h в Scopus по кафедрі 29 (4,14 на НПП)
| 1).Запит на фінансування на 3 роки 2022-24 рр. по МОН – 1 млн. грн. (43 тис .гр. на НПП) 2).не менш, ніж 11 публікацій в Scopus (1,57 публ. на НПП) 3).сумарний h в Scopus по кафедрі 30 (4,29 на НПП)
| 1).Запит на фінансування на 3 роки 2025-27 рр. по МОН – 2 млн. грн. (43 тис .гр. на НПП) 2).не менш, ніж 13 публікацій в Scopus (1,86 публ. на НПП) 3).сумарний h в Scopus по кафедрі 32 (4,57 на НПП)
| |
4 | Формулювання теми основного наукового чи науково-інноваційного пріоритету на п’ятирічний термін | Пріоритет в наукових дослідженнях кафедри є комплексні оптичні дослідження об’єктів (кристалів, плівок. керамік). Конкретно в 2021 р. – продовження досліджень по темі державного замовлення В даному пріоритеті наукових досліджень (комплексні оптичні: люмінесценція, коливальна спектроскопія- ІЧ поглинання та КР) буде сформовано запит по МОН на фінансування на 2022-25 рр. | |||||
5 | Створення унікального інноваційного об’єкту, центру, лабораторії (конкретні результати по роках) | Підготовка до створення фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) для учнів | Створення фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) для учнів | 1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища» 2023 р. – 1) план створення лабораторії; 2)підготовка приміщення; 3) забезпечення 30% комплектації приладами. | 1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища» 2024 р. – 1) забезпечення 60% комплектації приладами. 2)забезпечити проведення 3 лабораторних робіт для магістрів-ветеринарів | 1.Створення лабораторії «фізичні методи вимірювання параметрів навколишнього середовища» 2025 р. – 1) забезпечення 90% комплектації приладами. забезпечити проведення 5 лабораторних робіт для магістрів-ветеринарів | |
6 | Кроки у міжнародній діяльності (конкретні результати по роках) | І. Участь в проекті, що виконується в Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина) 2021 р. а) узгодження плану роботи в лабораторії після її реконструкції в 2021р. .б ) провести перші дослідження після реконструкції лабораторії. ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 4 публікацій в Скопусі по результатах участі. | І. Участь в проекті, що виконується в Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина) 2022 р.- відрядження для проведення досліджень ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 5 публікацій в Скопусі по результатах участі. . | І. Участь в проекті, що виконується в Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина) 2022 р.- відрядження для проведення досліджень ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі. . | І. Участь в проекті, що виконується в Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина) 2022 р.- відрядження для проведення досліджень ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі. | І. Участь в проекті, що виконується в Міжнародному науковому центрі «Електронний синхротрон DESY» (м.Гамбург, Німеччина) 2022 р.- відрядження для проведення досліджень ІІ. Участь в міжнародних наукових конференціях – не менш, ніж 6 публікацій в Скопусі по результатах участі. . | |
7 | Госпрозрахункова діяльність, консалтинг (конкретні результати по роках) | Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної матеиатики) | Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної матеиатики) | Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) | Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) | Курси з підвищення кваліфікації НПП фізико-математичних дисциплін (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики) | |
8 | Започаткування освітнього, наукового, іміджевого заходу (назва, статус, джерела фінансування) | ||||||
9 | Кроки профорієнтаційної роботи (конкретні результати по роках) | 1. Залучити на підготовчі курси НУБіП України (4 особи) 2. Залучити до участі в олімпіадах з фізики (5 осіб) 3. Підготовка до створення (сумісно з кафедрою математики) фізико-математичної школи для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів | 1. Залучити на підготовчі курси НУБіП України (4 особи) 2. Залучити до участі в олімпіадах з фізики (5 осіб) 3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів | 1. Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб) 2.Залучити до участі в олімпіадах з фізики (6 осіб) . 3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів | 1. Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб) 2. Залучити до участі в олімпіадах з фізики (6 осіб) . 3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів | 1. Залучити на підготовчі курси НУБіП України (5 осіб) 2. Залучити до участі в олімпіадах з фізики (7 осіб) 3. Початок роботи фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою математики) для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 4. Проведення занять в підшефному ліцеї в м. Фастів | |
10 | Співпраця з роботодавцями та іншими стейкхолдерами (конкретні результати по роках) | 1.Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики 2.Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів 3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України | 1.Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики 2.Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів 3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України | 1. Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики 2. Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів 3.Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України | 1. Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики 2. Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів 3. Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України | 1. Співпраця з профільними кафедрами НУБіП України з метою оптимізації навчальних програм з фізики 2. Проведення адаптаційних курсів з фізики для студентів І курсів 3. Проведення гуртків фізики для студентів І,ІІ курсів НУБіП України | |
11 | Основні пропозиції щодо реалізації заходів з управління енергоефективністю НУБіП України (по роках) | ||||||
12 | Заходи до плану підготовки святкування 90-річного ювілею ННІ (2021-2022рр.) | 1. Проведення круглого столу (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики): «Проблеми та перспективи викладання фундаментальних дисциплін» (2021 н.р., листопад) 2. Відкриття на базі ННІ енергетики, автоматики та енергозбереження фізико-математичної школи (сумісно з кафедрою вищої та прикладної математики, 2022 н.р., листопад) |