Бакалаври публічного управління взяли участь у міжнародному воркшопі «Методи ефективної взаємодії в умовах конфлікту»
Бакалаври публічного управління взяли участь у міжнародному воркшопі «Методи ефективної взаємодії в умовах конфлікту»
17 червня 2023 року
Студенти 1 та 2 курсів бакалаврської освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» взяли участь у міжнародному воркшопі «Методи ефективної роботи в умовах конфлікту». Захід відбувся завдяки реалізації Міжнародного проєкту DAAD-2023 «Управління конфліктами в контексті психосоціальної підтримки», що фінансується Німецькою службою академічних обмінів.
Кафедра публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва постійно організовує зустрічі та тренінги з представниками органів публічної влади, громадських об’єднань та міжнародних проектів. Цього разу під час проведення навчальної практики для здобувачів вищої освіти організовано дводенний тренінг. Його мета полягала в обговоренні проблемних питань щодо надання психосоціальної підтримки людям, які потрапили в критичну життєву ситуацію, з урахуванням особливостей конфлікту, зокрема роботи з конфліктами в умовах воєнного стану. Зазвичай конфлікти виникають як на особистому, так і на глобальному рівні. Навички ефективного взаємодії є ключовими для побудови мирного й гармонійного суспільства.
Тренерами від України міжнародного проєкту DAAD-2023 «Управління конфліктами в контексті психосоціальної підтримки» виступили медіатор, доктор наук з державного управління, професор Світлана Хаджирадєва та експерт з питань урегулювання та розв’язання конфліктів в контексті відновного підходу, практичний психолог Ніна Філатова.
Під час проведення тренінгу Світлана Хаджирадєва поділилася своїми знаннями та досвідом зі студентами. Цей захід став джерелом пізнання, розуміння та розвитку навичок, необхідних для ефективної взаємодії у складних ситуаціях конфлікту.
На зустрічі було розглянуто низку важливих аспектів, які допомагають управляти конфліктами і розв'язувати їх з ефективністю та спокоєм. Учасники детально ознайомилися з різними техніками, що допомагають зменшити напругу та відновити емоційну стабільність, оволоділи знаннями про основні поведінкові реакції людини у критичних життєвих ситуаціях, звернули увагу на різні типи мислення та їх вплив на реакцію людини у конфліктних ситуаціях, адаптацію дій для досягнення конструктивного результату.
Особлива увага була приділена емоційному інтелекту, який дозволяє сприймати та розуміти свої емоції через призму квадрата цінностей та емоційних гойдалок. Учасники вивчили методи аналізу та прояснення конфлікту, зокрема в роботі з особами, що потрапили в критичну життєву ситуацію. Під час проведення заходу відбулось вивчення таких методів як картографія конфлікту та ментальна карта конфлікту, які допомагають виявити особливості конфлікту та знаходити шляхи його вирішення.
У ході воркшопу учасники виконали вправу під назвою «Аптечка моїх ресурсів». За допомогою власного досвіду та саморефлексії у колі учасників було знайдено способи подолання стресу, розвитку внутрішнього потенціалу та стійкості. Ця вправа допомогла учасникам відкрити нові аспекти своєї особистості та знайти додаткові ресурси для розвитку та самозростання.
Також відбулася зустріч з практичним психологом Ніною Філатовою, яка розповіла про психосоціальну підтримку осіб, що переживають емоційне виснаження під час війни. На тренінгу були вирішені цікаві психологічні задачі, спрямовані на зняття стресу та заспокоєння під час стресових ситуацій.
Підводячи підсумки проведення міжнародного воркшопу необхідно зазначити, що тема ефективної взаємодії в умовах конфлікту є надзвичайно важливою у сучасному світі. Завдяки тренінгу «Методи ефективної взаємодії в умовах конфлікту» учасники отримали необхідні знання та інструменти, які допоможуть їм пройти крізь складні ситуації та знайти способи побудови позитивних відносин. Дякуємо тренерам за проведення міжжнародного воркшопу, який став важливим кроком для студентів у досягненні особистісного зростання та професійного розвитку у сфері публічного управління та адміністрування.
Василина Іщенко та Олександр Ільченко,
студенти 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування»