207-Водні біоресурси та аквакультура

ВОДНІ БІОРЕСУРСИ ТА АКВАКУЛЬТУРА − МОЇ ВРАЖЕННЯ ВІД СПЕЦІАЛЬНОСТІ

 

   Серйозним рішенням в житті є вибір майбутньої професії, до цього ми готуємось протягом багатьох років. Якщо обрати правильно, дослухаючись до серця та розуму, далі по житті буде не так важко, адже найголовніше це мати роботу для того, щоб забезпечувати себе та свою сім’ю. Проте, мати роботу можна так і не обравши свій напрям у житті, та хто скаже, що така робота може бути в задоволення. У заперечення на це можна навести хіба що творчий напрям, але не кожному дано писати художні шедеври або ж музику, яка буде лунати на кожній радіостанції, не кожен може вправно фотографувати, або писати книги. Найбільшою проблемою в таких починаннях є те, що ці напрями потребують значних вкладень, але без знань і наполегливості не кожен зможе повернути вкладене. Тому варто не забувати про те, яку відповідальність несе ваше рішення під час подачі заявок на ту чи іншу спеціальність до закладу вищої освіти.

   Обираючи свою спеціальність, я переглядала десятки варіантів, поки не знайшла те, що мені припало до душі та зацікавило. Гортаючи сайт Національного університету біоресурсів і природокористування я знайшла для себе досить цікавий варіант.

   Спеціальність «Водні біоресурси та аквакультура» нагадала мені моє дитинство, спогади з якого спонукали мене надіслати заявку саме на цю спеціальність. Адже вже з малих років я могла спостерігати за різними процесами в рибному господарстві. Мій тато працював в цій галузі, тому для мене спостерігати за процесом зариблення ставів та річок було доступним та досить цікавим. Вирощування мальків риби, їхній відбір та охорона для мене були чимось захоплюючим, тому вирішила навчатись в цьому напрямку.

    Спеціальність відкриває все те незнане для мене в дитинстві і я дуже тішусь, що відкрила для себе шлях до цієї галузі. Як на мене робота в цій сфері досить практична та потрібна людству. Вода покриває більше 70% нашої планети і майже вся ця територія відкрита для роботи, знання для якої я отримую під час навчання в НУБіП на спеціальності «Водні біоресурси та аквакультура».

    Приїхавши на навчання до університету, на своїх перших лекціях нам дали зрозуміти на скільки професія, яку ми отримуємо, важлива. Звісно, добре отримувати знання в напрямку, що наблизить вас до «легких» грошей, але цього бажають всі, тому світ переповнений носіями таких професій і на ринках праці вони вже не мають такий попит, як кілька років тому.

    Моя спеціальність наближена до природи і мене це радує. Люди, що працюють в такій галузі, як рибне господарство завжди будуть потрібні людству, тому що всі вище вказані 70% території Землі, які наповнюють води Світового океану заповненні сировиною для виготовлення продукції, потрібної та важливої для людини.

    Всі морепродукти та безліч видів риби, які можна побачити на прилавках магазинів, були або виловлені у відкритих водах, або спеціально вирощенні для цього.

    Водні біоресурси та аквакультура – це не тільки про рибальство. Хоча різноманіття водного світу просто вражає. В природі існує стільки мешканців водойм, що їх просто не злічити і не всі вони відомі людству. Від мікроорганізмів і до ссавців з масою в декілька тонн, всі вони населяють води Світового океану.

    Спеціальність дає можливість побачити всі тонкощі рибного господарства і не тільки. До цієї галузі входить відтворення, добування та переробка водних організмів. Окрім цього, навіть саме рибальство буває різне: промислове та спортивне, або ж аматорське. Навіть ці два пункти, несуть за собою багато вимог. Потрібно знати все до дрібниць та застосовувати в роботі.

    Окрім рибальства, спеціальність відкриває світ аквакультури, що є окремим видом рибного господарства. Для того, щоб стати гарним спеціалістом в будь-якому з напрямів, однозначно потрібні знання, тому що від цього залежить на скільки прибутковим буде господарство. Я рада, що в університеті нам все доступно пояснюють та допомагають в починаннях. Якщо бути наполегливим, то після закінчення навчання, студентам відкривається світ з доступною роботою, саме по спеціальності.

     Аквакультура – хороший варіант для поповнення запасів рибного світу. В цьому напрямку можна вирощувати різні види риб в доступному для людини місці, садки для вирощування гідробіонтів створюють і у відкрих морях, річках, ставах, або ж, навіть, просто на суходолі, в місці де це буде доступно. Аквакультура несе в собі вирощування риби від ікринки до особини товарної маси. Цей напрям досить цікавий, та як і всі інші − потребує знань, які можна отримати під час навчання в університеті. Проте, навчатись не так важко, коли є бажання та ціль до якої потрібно йти. Я задоволена, що маю можливість отримувати всі ці знання безкоштовно, завдяки своїм старанням.

    Також до вибору спеціальності «Водні біоресурси та аквакультура», мене підштовхнуло моє захоплення акваріумістикою. Хоча в мене досі не було змоги створити свій світ в акваріумі та я знаю, що з часом я поповню свої знання в цій сфері і все-таки оберу свій перший акваріум. Як на мене це велика відповідальність, тому що для цього потрібні відповідні знання та вміння. Мене вражають ті дизайни, які створюють спеціалісти, як в малих акваріумах на декілька літрів води, так і в величезних − об’ємом до декількох тонн води.

    Також потрібно не забувати, про те скільки видів риб виведено спеціально для акваріумів і які вони всі різні. Навіть не тільки риби, а і взагалі водні мешканці: молюски, ракоподібні, рослини.

    Будь-хто може подумати, що опікуватись акваріумом не важко, але якщо запитати студента, який навчається цьому та вивчає всі тонкощі, стане зрозуміло, що насправді все не так легко.

     Університет дає можливість здобути навики в абсолютно різних напрямках моєї спеціальності. Сучасні лабораторії та технології, дають змогу навчатись з легкістю. Не кожен університет може похвалитись такими сучасними та доступними лабораторіями, як факультет тваринництва та водних біоресурсів. Все це надихає на те, щоб навчатись як можна краще.

   Викладачі на факультеті доносять інформацію досить доступно, що дуже добре, особливо під час карантину. Викладачі підтримують зв’язок зі студентами, що дає можливість навіть в таких важких умовах отримувати знання. Такі умови навчання не можуть не радувати.

    Варто також не забувати, що університет дає можливість розвиватись в різних сферах, як в творчості, в спорті, так і в науці. Різноманітні спортивні, творчі та наукові секції відкриті для студентів. Професійні тренери та викладачі відкриють шлях у вибраному напрямку.

     Як на мене, досить цікавим аспектом є також приймати участь в конференціях, навіть на рівні факультету або університету. Такий досвід відкриває шлях до роботи в науці, а також відкриє вас, як студента перед викладачами та науковцями університету.

Студентка 1-го курсу
спеціальності «Водні біоресурси та аквакультура
Полінкевич Юлія

 


Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook