Підбили підсумки вивчення навчального курсу «Лідерство та адміністрування» студентами спеціальності «Професійна освіта»

26 травня 2022 року
     Сучасна освітня ситуація актуалізує важливість підготовки педагога-професіонала, затребуваного соціумом, творчо мислячого, здатного до ефективної професійної діяльності та прояву лідерських позицій. Тому з метою оволодіння здобувачами освіти методиками самовиховання соціальних якостей, уміннями і навичками управління групою, здатністю побудови гармонійних міжособистісних взаємин у колективі, студентам спеціальності «Професійна освіта» викладається дисципліна «Лідерство та адміністрування».

    Протягом семестру студенти 3 курсу спеціальності «Професійна освіта» у рамках навчальної дисципліни «Лідерство та адміністрування» дізнавалися, що таке лідерство, навіщо люди стають лідерами, яким набором якостей повинен володіти лідер і чи можна його (лідерство) розвивати. І вже 25 травня 2022 року, згідно графіка екзаменаційної сесії, склали іспит з дисципліни «Лідерство та адміністрування». Через надскладні умови навчальні заняття з дисципліни проводилися з використанням дистанційних технологій. Не стало винятком і проведення екзамену. Зустріч відбулася у форматі відеоконференції.

     Перед початком іспиту із вступним словом-заохоченням до присутніх звернувся екзаменатор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки Сопівник Руслан Васильович. Він зауважив, що сьогодні, коли Україна дивує весь світ своїм патріотизмом, незламністю і єдністю, ми маємо робити посильний внесок у перемогу нашої держави, передусім за допомогою якісних знань. Прозвучали також слова подяки третьокурсникам за плідну працю та активність. Смоляк Павло Орестович, який працював в ролі другого екзаменатора, приєднався до привітань та надав студентам детальні інструкції щодо написання іспиту.

     Робота над екзаменаційними білетами не викликала труднощів у студентів. Вікторія Череп’яна ділиться своїми враженнями: «На заняттях постійно піднімалися актуальні важливі питання. Ми багато дискутували, обговорювали цікаві кейси, працювали в групах, всупереч дистанційній формі роботи. Нами неодноразово розглядалися всі ті питання, що були винесені на іспит, тому я швидко впоралася із завданнями».

     Ольга Кисленко запевняє, що пропонована викладачем інформація з курсу «Лідерство та адміністрування» допомогла їй переосмислити свою поведінку, погляди на життя. «Аналізуючи кожну чесноту лідера, ти так чи інакше намагаєшся зрозуміти рівень сформованості цієї чесноти у собі. І хочеться змінюватися!» – каже студентка.

     Проведений екзамен хоч і є завершальним етапом у навчальному курсі, але на цьому підготовка особистості майбутніх педагогів професійного навчанняне закінчується. Йдемо вперед до нових звершень!

Вікторія Черепяна,
студентка 3 курсу ОП "Професійна освіта"

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook