Студенти агробіологічного факультету про дистанційне навчання в умовах війни

17 березня 2022 року
     Студенти-агрономи навіть в умовах воєнних дій відвідують пари та заняття та роблять зусилля до опанування необхідних навичок для спеціалістів сільськогосподарського профілю. Поспілкувавшись зі студентами 1 та 2 курсів, ми з’ясували, як вони ставляться до освіти в таких умовах.

  • Яке ваше ставлення до дистанційного навчання в умовах війни?

Ярослав: Виключно позитивне. Освітній процес має продовжуватися, адже кваліфіковані спеціалісти це те, що буде потрібно, як ніколи, нашій країні, щоб якомога швидше відбудуватися і повернутися до нормального життя.

Вероніка: Відверто кажучи, спочатку було важко усвідомити, як під час такого становища у країні можна свідомо приймати рішення та навчатись, коли на душі була постійна тривога… Однак після першої  онлайн зустрічі із одногрупниками та викладачами я зрозуміла, що ми - сила і ми усе зможемо! Попри все, ми не падаємо духом , адже ми - українці і навчання лише зробить нас сильнішими!

Ангеліна: Особисто в мене спершу була двояка думка щодо відновлення навчання в таких умовах, коли доступ до інтернету досить нестабільний, ситуація навколо не дозволяє зосередитися та зконцентруватися на вирішенні певних завдань. Проте, з початком дистанційного моє ставлення прийняло зовсім інший вектор та змінилося на діаметрально протилежну. Перш за все, спілкування з одногрупниками, викладачами, жарти, розмови, турбота про одне одного – все це вселяє надію у завтрашній день та нагадує, що нині не час впадати у депресію та сидіти склавши руки.

  • З якими проблемами Ви стикаєтеся під час дистанційного навчання в умовах війни?

Ярослав: Мабуть, як у всіх: повітряні тривоги та нестабільне інтернет-з’єднання. Однак підтримка, яку кожен з нас отримує під час пар від колег, набагато більше варта уваги, аніж такі недоліки.

Вероніка: Під час дистанційного навчання в умовах війни з‘явились проблеми із мобільним зв‘язком та інтернетом, що негативно впливає на підготовку до пар. Також важко сконцентрувати свою увагу, коли лунає сирена або в небі  літають гвинтокрили тощо. Однак ці проблеми компенсуються завдяки теплому спілкуванню!

Ангеліна: Є, звісно, деякі проблеми, з якими неминуче стикаються як викладачі, так і студенти під час воєнних дій: відсутність покриття та зв’язку, сирени, вибухи, які чути далеко за вікном тощо. Але хіба то перепони на тернистому шляху до зіркових знань?

 

  • Як впливає дистанційна освіта на ваше сьогодення?

Ярослав: Позитивно, адже ми отримали можливість хоч на декілька годин повернутися у нормальне життя, яке було до війни. Маємо змогу побачити обличчя своїх одногрупників, хоч і віртуально. Також, перебуваючи в колективі, отримуєш підтримку і легше справляєшся з емоціями.

Вероніка: Звичайно, що у такий важкий  для усіх нас час важко зібратись з думками і повноцінно розпочати навчання. Проте, хочу сказати, що дистанційне навчання допомагає усім студентам відволіктись думками від страшних реалій, підтримувати одне одного під час пар, пам‘ятати, що у майбутньому, у своїй сильній, незалежній, непереможній Україні ти хочеш з гордістю сіяти на рідному чорноземі запашну пшеницю і стати хорошим агрономом!

Ангеліна: Завдяки дистанційному навчанню більшість студентів змогли повернутися до більш-менш колишнього життя, яке наповнене емоціями, почуттями, турботами, рутиною, якої всім так бракувало. Я переконана, що кожен з нас переосмислив власну дійсність за ці три жахливі тижні, але життя продовжується і кожен має займатися своєю діяльністю: хтось – працювати, хтось – оберігати наш спокій, а хтось – навчатися. Не можна сидіти без діла, адже вже зовсім скоро побут повернеться на круги своя і знання знадобляться нам вже не лише теоретично, а й практично.

 

Ярослав Мироненко, Вероніка Рудюк,
студенти 1 курсу АБФ

Ангеліна Волощук, студентка 2 курсу АБФ

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook