Технологічні аспекти переробки плодів, овочів та ягід обговореного на лекційному занятті студентами факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК

Очне навчання – це надзвичайно важливий процес в освіті, а особливо в такий важкий для України час. Студенти і викладачі мають докласти максимальних зусиль, щоб в результаті спільної праці країна отримала висококваліфікованих фахівців.
Студенти факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК дуже раді можливості навчатися офлайн. Оскільки всі розуміють, що очне навчання – це запорука успіху!!!
Для студентів 3 курсу спеціальності 181 «Харчові технології» доцентом кафедри технології м’ясних, рибних та морепродуктів Юлією Крижовою була проведена лекція з дисципліни «Загальні технології харчової промисловості» за темою: «Номенклатура продукції з плодів, овочів, ягід», яка була продовженням попередньої лекції і включала характеристику плодових та ягідних соків, фруктово-ягідних пюре, соусів, приправ, консервів для дитячого та дієтичного харчування, плодових напівфабрикатів.
Викладач почала лекцію з короткого опитування матеріалу, який був викладений на попередній лекції. Студенти прийняли активну участь, відповідаючи на запитання, чим проявили свою обізнаність в пройденому матеріалі і підготовку до засвоєння нового. Так, відповідь студентів була на наступні запитання: «Яку продукцію згідно номенклатури випускає промисловість з рослинної сировини?», «Охарактеризувати хімічний склад плодів та овочів», «Якими властивостями характеризуються дубильні речовини?», «Які показники відносяться до агробіологічних показників сортності рослинної сировини?», «З яким вмістом сухих речовин випускає промисловість томатне пюре та томатну пасту?», «Чим відрізняється виготовлення компотів для дитячого та дієтичного харчування?».
Згідно з планом лекції була дана характеристика деяким типам соків, які випускає промисловість, поділ соків на групи в залежності від способу консервування та вмісту зважених часточок; характеристика сировини для виробництва соків, характеристика технологічних процесів на прикладі технологічної схеми виготовлення томатного соку. Також була акцентована увага на відмінностях або аналогіях у виробництві фруктово-ягідного пюре, соусів та приправ.
Значна частина лекції була приділена питанню виробництва консервів для дитячого та дієтичного харчування: ретельний контроль якості сировини, суворе дотримання технологічних параметрів, високий санітарний рівень виробництва; відмінності в залежності від вікових груп дітей та відмінності у виготовленні дієтичних консервів для певної групи споживачів окремо.
Лекція завершилась характеристикою консервованих напівфабрикатів, які забезпечують ритмічну роботу заводів у міжсезонний період.
В кінці лекції викладачем було задано студентам знову декілька запитань на засвоєння викладеного матеріалу.
Навчання в офлайн режимі дає можливість студентам в повній мірі навчитися правильно сприймати та виконувати завдання, приймати складні технологічні рішення, повноцінно отримувати практичні навички.
Кожне таке заняття робить студента все більш обізнаним та кваліфікованим. І всі ми разом, навчаючись робимо вклад у нашу Перемогу!!!