Знижки: мистецтво приваблювати споживача - тема відкритої лекції викладача Омельяненка Олександра
«Нехай ваш маркетинг приносить таку користь, щоб люди самі захотіли за нього заплатити (Джей Бер)
Знання про маркетинг, ціноутворення є критично важливим як для власників бізнесу, так і для споживачів. Ці знання дозволяють приймати oбґрунтовані рішення, ефективно керувати бізнесом, задовольняти потреби споживачів і збільшувати прибуток. Це фундаментальні аспекти будь якої стратегії успіху на ринку. Для студентів – це не лише шанс стати фахівцем, а й інструмент успішної реалізації в сучасному динамічному світі. Знижки є важливим інструментом маркетингу, оскільки вони допомагають збільшити продажі, підвищити лояльність, залучити нових клієнтів, і навіть стимулювати повторні покупки.
22.05.2025 року в гуртожитку № 2 відбулась відкрита лекція доктора філософії з маркетингу, асистента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Олександра Омельяненка на тему «Знижки у системі маркетингового ціноутворення».
Метою заходу було ознайомлення студентів з роллю знижок у маркетингових стратегіях підприємств, їх видами і впливом на споживацьку поведінку.
У ході лекції Олександр Васильович зазначив студентам основні види знижок. Окрему увагу було приділено психологічним аспектам впливу знижок на рішення покупців під час акцій та розпродажів, а також іншим прийомам, які іноді використовують компанії, заради збільшення прибутків.
Лекція проходила в інтерактивному форматі: студенти мали змогу ставити запитання, брати участь у дискусіях.
Захід сприяв підвищенню обізнаності студентів у сфері маркетингових стратегій та критичного мислення щодо споживчих пропозицій та розвитку економічної грамотності. Учасники залишилися задоволеними та висловили зацікавлення в подальших подібних лекціях.
Вихователь гуртожитку № 2
від факультету аграрного менеджменту
Галина Мороз