Профорієнтаційна робота кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі триває
Впродовж 16 травня 2017 року в трьох школах Бородянського району Київської області викладачами, аспірантами та студентами кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту була проведена робота з професійної орієнтації серед учнів-випускників 9- 11 класів. Зокрема, професор Луцій О.П., студент другого курсу денної форми навчання Щербина Р. Ю. та аспірант Луцій К.М. відвідали Пісківську гуманітарну гімназію, Тетерівську ЗОШ I-III ступенів ім. Ніни Сосніної та Мигалківське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа I-III ступенів – дитячий садок».
Під час зустрічі були проведені жваві дискусії між представниками НУБІП та директорами і вчителями цих навчальних закладів, обговорені актуальні проблеми навчальної, виховної роботи серед молоді та шляхи співпраці між закладами початкової, середньої та вищої професійної освіти в нашій державі.
     Учням та вчителям була надана детальна інформація про всі напрями навчання в НУБіП України, факультет аграрного менеджменту, кафедру маркетингу та міжнародної торгівлі, спеціальність «Маркетинг» та кваліфікаційні вимоги до сучасних фахівців з маркетингу та менеджменту. Від кожного доповідача учні отримали усвідомленні знання про переваги навчання в нашому університеті серед інших ВНЗ, а саме:
- зручне розміщення навчальних корпусів та гуртожитків в одному із самих прекрасних районів міста Києва;
- найвища якість підготовки майбутніх фахівців у галузі аграрного менеджменту та маркетингу;
- новітні інформаційні і мультимедійні технології навчання, сучасні аудиторії, лабораторії та комп’ютерні класи;
- можливість проходження виробничої практики в країнах ЄС з метою закріплення теоретичних знань та накопичення передового досвіду;
- право на отримання подвійної вищої освіти одного з найкращих університетів нашої країни (НУБІП), та одного із університетів Західної Європи, США, або Канади; 
- привабливі перспективи обраної професії на ринку праці та багато іншого.

Учням були представлені інформативні друковані матеріали кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, оригінальні відеоролики, які знімали наші студенти-маркетологи про навчання в НУБІП. Кожному із учнів були вручені друковані буклети з контактною інформацією про умови вступу та розпорядок роботи приймальної комісії (інформацією для вступника, правила прийому на 2017 рік, тощо).



 
