Публічність, профорієнтація та імідж – складові якісної роботи сайту та офіційних сторінок ННІ і факультетів

12 березня 2019 року
     12 березня 2019 року у форматі живого спілкування пройшла нарада, присвячена поліпшенню якості роботи офіційних сторінок ННІ та факультетів. Вона зібрала відповідальних за підтримку офіційних сторінок ННІ та факультетів і представників прес-служби.

     Про результати діяльності прес-службиуніверситету в 2018 році, завдання профорієнтаційної роботи в контексті діяльності офіційних сторінок ННІ та факультетів розповів її керівник Денис Рудень. І розпочав він зустріч з висловлювання Меліха: досвідчений редактор не дочитує до кінця навіть афоризми. Таким чином підкресливши головне: інформація на сайті повинна бути актуальною, цікавою й знаходити свого читача. Особливо якщо зважати на те, скільки оригінальних користувачів заходять на нього: цього року 1 серпня встановлено рекорд – 96 791 переглянули головну сторінку протягом однієї доби. До речі, середній час перебування на сайті складає 4 хвилини, а це говорить про те, що люди матеріали читають. Тож і працювати потрібно продовжувати відповідно і враховуючи незаперечний факт: 55% минулорічних абітурієнтів обрали НУБіП завдяки інформації з офіційного сайту, зайшли ж на нього всі 100%. Це найкраще характеризує нашу роботу.

 

     Університет працює прозоро і вся його робота висвітлюється на сайті. Окрім ніші, яку не заповнив ще жоден український виш – публіцистично і популярно говорити про наукові дослідження, як це роблять приміром американські університети. Можливо, і в цьому, як і багато чому іншому, наш виш буде піонером.
     Ще раз торкнулися необхідності дотримання технічних вимог та змісту статей.

 

 

     Серед спільних завдань керівник прес-служби назвав створення сторінок презентацій спеціальностей, вчених рад, деканатів, дирекцій, студентських організацій. Слід приділити більшу увагу і англомовній версії, особливо кафедрам, де діють англомовні магістерські програми і навчаються іноземці. Головне – тримати інформацію актуальною, орієнтуватися на вступників.
     Обговорили й системність присутності всіх структурних підрозділів в інформаційному полі, в новинах на головній сторінці університетського сайту. Мова про інтерв’ю з вступниками, роботодавцями, науковцями, успішними випускниками, проведені заходи, круглі столи, конференції тощо.

 

     Запитання до Дениса Рудня стосувалися розміщення відео на YouTube і нарахування рейтингових балів за забезпечення роботи сайтів кафедр, факультетів, ННІ. На перше він провів невеличкий майстер-клас, розмістивши відео, і детально все відкоментував. А на друге запропонував викласти спільні аргументи до рейтингової комісії.
     На завершення відбулася презентація проекту нового дизайну офіційного сайту НУБіП України.

Ірина Білоус
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook