Маркетологи НУБіП – призери креатив батлу «Рекламний полігон. Осінь 2018»

28 листопада 2018 року

     На базі КНТЕУ пройшов Всеукраїнський креатив батл «Рекламний полігон. Осінь 2018», у якому змагалися 22 команди. Кожна з них повинна була розробити комунікативну кампанію для екологічного проекту відомої світової компанії «PepsiCo».

     Суть завдання полягала у розробці можливих комунікативних заходів, які спрямовані на виховання нової культури переробки вторинної сировини. Представники компанії роздали креатив-бриф і в режимі екстренного замовлення за 24 годин студенти повинні були представити свої розробки.

     Наш університет представляла «Mother’s Pride Prod», до якої ввійшли студенти-маркетологи 4-го курсу Ростислав Щербина (капітан команди), Вікторія Чехівська, Максим Клевака, Юлія Рибачук, Валентин Ткаченко та Сергій Приймачук. Зазначимо, що маркетологи НУБіП участь у «Рекламному полігоні» беруть вже вдруге. Цього разу вони розробили соціальний проект, який пов’язаний із роздільним збиранням побутових відходів.

     Основним завданням було створити концепцію інформаційного рекламного сюжету, в основі якої мультиплікаційний герой, який у жартівливій формі повинен інформувати населення про можливість роздільного сортування сміття і формувати нову культуру дбайливого поводження із побутовими відходами. Для створення повноцінної рекламної кампанію «Mother’s Pride Prod» обрали мультяшного героя «Свинка Бро». Їхня ідея та розробки настільки сподобалися журі, що наша команда посіла друге місце.

 

 

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook