Маркетологи «в полі»! Виїзне практичне заняття з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» в роздрібній мережі «Сільпо»
Нам сподобався цікавий концепт магазину: головні герої фонтану «Самсон, який роздирає пащу леву», що став символом Подолу ще у XVIII столітті, коли прикрасив Контрактову площу, стали друзями і мандрують знаковими місцями київського Подолу. В розписах на стінах супермаркету шанувальники Подолу впізнають Житній ринок, кінотеатр «Жовтень», Києво-Могилянську академію, фунікулер, всюди на полицях розставлені фігурки левів, а гарні розписи на стелях у стилі київського Подолу придали магазину особливої атмосфери та шарму.
Заняття передбачало виконання командою з двох студентів завдання з вивчення асортименту, мерчандайзингу, методів продажу та стимулювання збуту, використання POS-матеріалів, політики щодо продукції «власного імпорту» та власних торгових марок компанії «Фоззі груп». Особисто я з одногрупником Максом Диким досліджували чаї. Старались нічого не пропустити: проаналізувати показники асортименту, цінові сегменти, визначити торгові марки та їх виробників, звернули увагу на кольорову гамму, музику, яка грала в торговому залі та розміщення різних цінових категорій чаїв на полицях, концепт дизайну відділів, адже результати нашого дослідження мають бути представлені в презентації.
По закінченню «польового дослідження» маркетингових рішень супермаркету «Сільпо» продовжили заняття короткою екскурсією по Подолу: завітали до головного офісу агрохолдингу «Аstarta», побачили старовинний фонтан «Самсон і лев» та послухали цікаві історії про нього, адже основою концепту супермаркету «Сільпо» є дана історична споруда. Проникнувшись атмосферою та історією Подолу, стомлені, але задоволені, ми завершили екскурсію дослідженням мерчандайзингу мережі «Пузата хата».

студентка 2 курсу 3 групи спеціальності «Маркетинг»