Розширене засідання вченої ради ННІ післядипломної освіти

30 серпня 2017 року
НУБіП України

 

 

Розширене засідання вченої ради ННІ післядипломної освіти розпочалося із огляду матеріально-технічної бази.  Впродовж чотирьох місяців дирекція інституту створила належні умови праці для науково-педагогічних працівників кафедр, завершено ремонт навчальних аудиторій. Все зроблено за рахунок  благодійників.
Випускниця минулого року – директор сільськогосподарського підприємства "Плешкані" Черкаської області Лисун Людмила допомогла в обладнанні навчальної лабораторії, в якій навчатимуться магістри денної і заочної форм навчання спеціалізації "Управління інноваційної діяльності".
Щира вдячність ректору університету Ніколаєнку Станіславу Миколайовичу  за надану можливість відремонтувати 229, 230 аудиторії. Сьогодні вишукуються кошти для закупівлі в ці аудиторії інтерактивних дощок.
На розгляд вченої ради було винесено питання про підсумки роботи ННІ у  2016 – 2017 н.р. і завдання на наступний навчальний рік, затвердження плану роботи вченої ради, про об"єднання кафедр менеджменту інноваційної діяльності і публічного управління та адміністрування, зміну назви кафедри аграрного консалтингу та сервісу.
Із  доповіддю  "Про підсумки роботи ННІ ПО за 2016 – 2017 н.р. та завдання на наступний навчальний рік" виступила директор ННІ післядипломної освіти Кулаєць Марія Михайлівна. Основну увагу у доповіді  було зосереджено на напрямках нового освітнього курсу розвитку університету та завданнях інституту у реалізації стратегічного плану розвитку.
У своїх виступах заст. директора Микицей Тереза Дмитрівна, зав. кафедри Витвицька Ольга Данилівна, Жовнірчик Ярослав Федорович, Кальна-Дубінюк Тетяна Прокопівна, зав.оргвідділом Гераймович Оксана Іванівна самокритично зупинились на недоліках в роботі дирекції інституту, НПП кафедр щодо набору студентів на магістерські програми, потребі переформатування кафедр у зв’язку з вимогами щодо залучення до роботи молодих, перспективних докторів наук, покращення якості навчального процесу, підвищення мотивації студентів до оволодіння знаннями тощо.
В інституті на сьогоднішній день назріла проблема об"єднання двох кафедр - менеджменту інноваційної діяльності і публічного управління та адміністрування. Члени вченої ради одноголосно висловились з цього приводу і запропонували ( при умові затвердження цього рішення вченою радою НУБіП України) нову назву кафедри - публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності.
Також у зв’язку з набором студентів на спеціальність "Туризм", члени вченої ради проголосували за зміну назви кафедри аграрного консалтингу та сервісу на "кафедра аграрного консалтингу і туризму".
Завдання перед інститутом на новий навчальний рік дужу напружені. А саме: забезпечення виконання державного замовлення з підвищення кваліфікації, збільшення надходжень до  спеціального фонду університету (станом на 30.08.2017 р. виконано річне завдання з надходжень спец коштів  в сумі 4800 тис.грн.), розширення ліцензійного обсягу набору слухачів на магістерську програму "Публічне управління та адміністрування" на заочну форму навчання до 100 осіб, раціоналізація форм і методів стажування фахівців АПК, педагогічних і науково-педагогічних працівників на кафедрах університету, підготовка аспірантів, пожвавлення профорієнтації тощо.
В роботі вченої ради прийняли участь і виступили  Голова благодійного фонду університету Томин Євген Фролович та начальник навчальної частини Зазимко Оксана Володимирівна.

 

 
Директор ННІ ПО                                      Кулаєць М.М.
 

Рішення вченої ради ННІ післядипломної освіти від 30.08.2017

 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook