Рішення вченої ради ННІ післядипломної освіти від 30.08.2017

НУБіП України

 

Рішення
вченої ради ННІ післядипломної освіти від 30.08.2017
"Про підсумки роботи ННІ ПО за 2016 – 2017 н.р. та завдання на наступний навчальний рік".
 
Заслухавши та обговоривши доповідь директора ННІ післядипломної освіти Кулаєць М.М. "Про підсумки роботи ННІ ПО за 2016 – 2017 н.р. та завдання на наступний навчальний рік" вчена рада відзначає що дирекція інституту у 2016/2017 н.р. свою роботу спрямувала на виконання завдань, поставлених перед структурними підрозділами у "Голосіївській ініціативі – 2020 ".
В  навчальній роботі забезпечено виконання державного замовлення з підвищення кваліфікації. Станом на 30.08.2017 року 2197 осіб пройшли вишкіл в рахунок державного замовлення, 372 на комерційній основі.
Випуск слухачів і студентів на програмах здобуття другої вищої освіти, магістерській підготовці склав 246 осіб.
В результаті проведеної напередодні  профорієнтаційної роботи новий набір студентів і слухачів до університету сягнув трьохста, що на 32 особи більше проти минулого року.
В міжнародній діяльності укладено договір на співпрацю із Вроцлавським університетом наук про життя, 4 студенти після закінчення навчання на магістерській програмі "Управління інноваційною діяльністю" продовжують його у  "Вищій школі бізнесу" м. Доброва-Бурніча (Польща).
Кафедра аграрного консалтингу та сервісу працює над науковою тематикою на тему "Створення інтерактивної консалтингової системи для сільського туризму"
Здійснено ряд заходів щодо матеріально-технічної бази. А саме: відремонтовано навчальні аудиторії 229 і 230, робочі кабінети, коридори, проведено заміну електроламп на енергоощадні тощо.
Разом з тим, науково-педагогічні працівники кафедр незадовільно спрацювали щодо набору студентів на магістерські програми "Дорадництво",
"Управління інноваційною діяльністю (денна форма навчання)". Ними не проявляється належної ініціативи щодо вдосконалення діяльності інституту в цілому, вишукуванню  нових форм співпраці із бізнесом, радою роботодавців тощо. Не має публікацій у виданнях, які входять до науково метричних баз.
 
Виходячи із вищезазначеного, вчена рада ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Завдання, які поставлені у доповіді директора "Про підсумки роботи ННІ ПО за 2016 – 2017 н.р. та завдання на наступний навчальний рік" прийняти до неухильного виконання.
2.За основу діяльності ННІ післядипломної освіти покласти заходи  з нагоди святкування 120 – річчя НУБіП України, а саме:
 
2.1. Організаційна робота
1. Провести  засідання вченої ради з порядком денним «Вклад ННІ післядипломної освіти у розвиток Університету» (грудень 2017 року. М.М. Кулаєць).
2. Провести  урочисті загальні збори колективу інституту з нагоди   120-річчя з дня заснування Університету. (березень 2018 р. Т.Д. Микицей)
3.Провести методичний семінар: «Державна служба України: перспективи реформування» (111 квартал 2017 р. Я.Ф. Жовнірчик).
 
2.2. Поліпшення якості підготовки фахівців, створення матеріально-технічної бази.
1. Активізувати профорієнтаційну роботу по набору магістрів зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю», «Дорадництво», «Туризм», « Державна служба».
Відповідальні: Витвицька О.Д., Кальна-Дубінюк Т.П., Жовнірчик Я.Ф., співробітники кафедр.
2. Викладачам кафедр, які викладають на магістерських програмах до 31.08.2017  року забезпечити безумовне виконання розпорядження з розміщення  електронних навчальних курсів на сайті ННІ ПО НУБіП України.
Відповідальні: Витвицька О.Д., Кальна-Дубінюк Т.П., Жовнірчик Я.Ф., співробітники кафедр.
3. Забезпечити надходження позабюджетних коштів на спец рахунок ННІ ПО від усіх видів діяльності до 01.01.2018 р. в сумі 5 млн. грн.
4. Об"єднати кафедри менеджменту інноваційної діяльності та кафедри  публічного управління та адміністрування.
5.  Нова назва кафедри – кафедра публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності.
6.Змінити назву  кафедри аграрного консалтингу та сервісу на 
кафедру  аграрного консалтингу і туризму.
7. Підготувати ліцензійну справу по збільшенню ліцензійного обсягу набору на спеціальність «Публічне управління та адміністрування» (заочна форма навчання) до 100 осіб.
8. Підготувати службову записку щодо спільного використання лабораторій інших факультетів та інститутів у підготовці туристів – бакалаврів, погодити з директорами і деканами відповідних організацій та інститутів.
Відповідальні:в.о.  зав.кафедри Кальна-Дубінюк Т.П.
9. Вдосконалювати методику використання  професійної орієнтації дисциплін на магістерських програмах «Управління інноваційною діяльністю» та «Публічне управління та адміністрування» шляхом запровадження у навчальний процес  виїзних практичних занять у селищних радах, сільських підприємств інноваційного типу  тощо
Відповідальні: зав.кафедри
10. Провести ремонт  укомплектувати 205 аудиторію для навчання слухачів - магістрів зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування»;
11.Придбати  3 ком"ютери для роботи магістрів на програмах здобуття другої вищої освіти; закупити  30 нових  крісел;  завершити оснащення освітлення енергозберігаючими лампами.
 
2.3. Організація міжнародного співробітництва
1. Організація і проведення міжнародної конференції «Інноваційне інформаційне середовище сучасного аграрного університету в жовтні 2017 року». (проф. Витивицька О.Д., Н.А. Демешкант).
2. Розвивати стосунки із Краківським аграрним університетом, Польща; Сант Іщтван університетом, Угорщина;          Пенсільванським   державним університетом, СШД;  Оклахомським  державним університетом, США  щодо обміну студентами та викладачами,    проведення    навчальних    практик  та  лекційних програм.         (проф. Кальна-Дубінюк Т.П.).

 

3. Проведення  циклу семінарів підвищення  кваліфікації НПП аграрних ВНЗ   «Участь  у  міжнародних  аграрних   програмах - від   пошуку   партнерів  до впровадження результатів у виробництво».(вересень-грудень 2017 року. Н.А. Демешкант)
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook