Знайомимо майбутніх випускників шкіл Лохвиччини з НУБіП України

6 березня 2017 року

Розширюючи географію профорієнтаційної роботи науково-педагогічні працівники економічного факультету кафедри статистики та економічного аналізу старший викладач Гузь М.М. та доцент Шиш А.М. відвідали учнів 10-11 класів середніх шкіл Лохвицького району Полтавської області, які, як з’ясувалося, залишились поза увагою інших вищих навчальних закладів.
Профорієнтаційна робота була проведена серед учнів Заводських загальноосвітніх шкіл № 1 та № 2 (м. Заводське) та Лохвицької загальноосвітньої школи № 2 (м. Лохвиця).

Під час спілкування виявилось, що учні та викладачі шкіл практично не знайомі з Національним університетом біоресурсів і природокористування України. Це ще раз підтвердило необхідність живого спілкування науково-педагогічних працівників університету з потенційними абітурієнтами.
Учням випускних класів було продемонстровано інформаційний ролик про Національний університет біоресурсів і природокористування України. Доцент Шиш А.М. детально висвітлив переваги навчання в одному з найдавніших університетів України, розповів про авторитетність закладу, його міжнародні зв’язки, наукову базу зі своїми власними науковими школами, сучасну матеріально-технічну базу, а також можливості реалізації потенціалу кожного студента у наукових, спортивних та культурно-масових заходах університету.

 

Водночас, окремий наголос був зроблений на 14 перевагах отримання дипломів ОС «Бакалавр» та «Магістр» економічних та інших спеціальностей в НУБіП України порівняно з дипломами інших вишів, висвітлено унікальні можливості паралельного навчання в Європейських вищих навчальних закладах, з якими університет тісно співпрацює, та широкі перспективи працевлаштування, які відкриваються перед випускниками після отримання диплому НУБіП України.

 

Старший викладач Гузь М.М. розповів про умови цьогорічної вступної кампанії як в Україні, так і в університеті зокрема, мінімальний середній бал по ЗНО, необхідний для вступу на державне замовлення на ту чи іншу спеціальність, про суттєвість, наслідки та приховані небезпеки вибору пріоритету вищого навчального закладу, залишив координати адрес приймальної комісії у соціальних мережах. Такий підхід отримав схвальні відгуки від педагогічних представників шкіл, присутніх під час зустрічі.

Під час особистого спілкування керівництво шкіл погодилося з тезою щодо важкості розуміння особливостей вступної компанії до ВНЗ, дезорієнтацією дітей в умовах рекламно-інформаційного безладу. Все це ще раз підтвердило необхідність проведення подібних заходів, у зв’язку з чим представників університету було запрошено до зустрічі з учнями і в наступні роки.
 

Анатолій Шиш
заступник декана економічного факультету
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)