Обговорення ОПП «Маркетинг» підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»

- Прокопенко Роман Андрійович - головний спеціаліст відділу цінової політики та регулювання цін департаменту промислової політики Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України;
-
Луцій Іван Олександрович - провідний бренд менеджер ТОВ «Баядера Логістік»;
-
Гераймович Володимир Петрович, керівник відділу експорту та міжнародної співпраці, лідера українського ринку в сфері комплексних IT рішень для Агропромислового комплексу, ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC));
- Россоха Володимир Васильович - д.е.н., професор, головний науковий співробітник відділу організації менеджменту, публічного управління та адміністрування Національного Наукового центру «Інститут аграрної економіки» НААН.
- Гераймович Віолета Леонтіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, гарант освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
-
Бабічева Олена Іванівна, кандидат економічних наук доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
-
Нагорна Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
-
Вишнівська Богдана Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
- Остапенко Марина Сергіївна, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня денної форми навчання спеціальності 075 Маркетинг (2 курс).
Винесено на обговорення були обов’язкові та вибіркові освітні компоненти, доцільність їх включення у ОПП та їх змістове наповнення. Під час обговорення експерти наголосили на логічній побудові ОПП першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, їх важливості, проте звернули увагу на необхідність осучаснення освітніх компонентів ОПП. Іван Луцій (провідний бренд менеджер ТОВ «Баядера Логістік») зробив акцент на більш практичному направленні ОПП. Експерт позитивно оцінив пропоновані зміни, які, на його думку, важливі для фаху маркетолога. Також позитивно оцінено експертами запровадження дисциплін, на яких опановуються навички критичного та креативного мислення. Володимир Гераймович (керівник відділу експорту та міжнародної співпраці ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC) згодився з думкою попереднього експерта щодо достатності годин для фахового маркетолога.
Здобувач освіти, Марина Остапенко, повністю погодилися з експертами щодо необхідних змін. Студентка зазначила, що з позиції здобувачів освіти бажано запроваджувати фахові дисципліни вже з першого курсу, мати можливість занурюватися у фах.
Після обговорення ОПП «Маркетинг» першого рівня вищої освіти Олександр Луцій, кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України підбив підсумок дискусії та наголосив про перспективність вдосконалення програми за результатами обговорення з експертами – стейкхолдерами та власного бачення майбутнього кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України
Підсумовуючи результати обговорення Віолета Гераймович озвучила вироблені спільні пропозиції щодо підвищення якості підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю 075 «Маркетинг», які будуть покладені в основу удосконалення ОПП першого (бакалаврського) рівня освіти та навчального плану.