Нарада з деканами та директорами: нагальні питання підготовки до нового навчального року і проведення вступної кампанії

18 липня 2024, 13:28
17 липня 2024 року під головуванням ректора Вадима Ткачука відбулася нарада з деканами факультетів та директорами навчально-наукових інститутів, присвячена нагальним питанням життєдіяльності університету.

Очільник університету Вадим Ткачук розпочав зі спільних завдань. Перше – забезпечити організовану роботу приймальної комісії, провести ефективну профорієнтаційну роботу та здійснити набір студентів. При цьому недопустимим є втручання в діяльність відбіркових комісій, будь-яких порушень діючого законодавства та правил прийому. Вступна кампанія має пройти чесно, прозоро, із забезпеченням рівних можливостей для вступників.

Друге – підготувати гуртожитки та кімнати для поселення студентів. До 15 серпня мають бути завершені ремонти кімнат для першокурсників. Особлива увага зверталася на гуртожитки №2, 7 та 9, за якими закріплені факультети захисту рослин, біотехнологій та екології, інформаційних технологій, ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження та неперервної освіти і туризму.

Третє – звернути максимальну увагу на енергозбереження та енергетичну автономію. Деканати та дирекції мають сформувати перелік аудиторій та лабораторій, де навчальний процес потребує наявності електроенергії, які з них кафедри, факультети та ННІ забезпечать самостійно. Ректорат же сфокусований на придбанні генераторів великої потужності, які дадуть змогу заживити навчальні корпуси, але з мінімальною потребою. Окрім того деканам та директорам дано доручення звернутися до роботодавців, бізнесу з проханням посприяти в придбанні генераторів та зарядних станцій для забезпечення освітнього процесу, оскільки університет самостійно не в змозі забезпечити загальну потребу. Вкотре наголошувалося, що нові тарифи та необхідність обмеження споживання згенерованої власними силами електроенергії спонукає відмовитися від використання «зайвих» електроприладів, не задіяних безпосередньо в освітньому процесі.

Четверте – у вересні-жовтні на базі університету буде проведений форум «Наука. Освіта. Бізнес. SEB-2024», для участі в якому кожен факультет має запросити провідні компанії галузі. Тому протягом тижня перелік таких компаній має бути наданий проректору з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксані Тонсі, яка опікується організацією заходу, для їхнього запрошення.

П’яте – сформувати короткотермінові курси. Цей вид освітніх послуг наразі є актуальним для ветеранів, які повертаються із фронту. Фінансування таких курсів може проводитися за рахунок реалізації міжнародних програм та грантів. Проте, короткотермінові курси також користуються попитом у фахівців, які бажають підвищити кваліфікацію, дізнатися новели за своїм напрямом тощо. Відповідні пропозиції, а потенціал для розробки таких курсів є у кожної зі ста кафедр університету, потрібно до 02 вересня подати проректору з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олені Глазуновій.

Шосте – визначити групи керівників факультетів, ННІ, служб та відділів для візиту до партнерських університетів з метою обміну досвідом. Для нас цікавим є організація освітнього процесу, автоматизація управління закладами вищої освіти, практики проведення профорієнтаційної роботи, стимули для наукової діяльності та публікаційної активності.

Сьоме – закріпити другу вищу освіту за освітнім ступенем «Бакалавр» за ННІ неперервної освіти і туризму.

Восьме – звернути серйозну увагу на стан сплати за навчання. Невиконання умов договору ставить під загрозу якісне забезпечення освітнього процесу.

Дев’яте – проаналізувати діяльність госпрозрахункових підрозділів за перше півріччя та бути готовими на найближчому засіданні ректорату доповісти про шляхи поліпшення ситуації.

Про невідкладні заходи з організації освітнього процесу доповіла проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена Глазунова. Вона зупинилася на впровадженні системи «Е-деканат», в межах якого до 19 серпня має завершитися розробка необхідних сервісів, наповнення баз даних, перенесення електронних ресурсів в зовнішній дата-центр з метою забезпечення цілодобового доступу до них. Також у планах в тестовому режимі відмовитися від паперових залікових книжок. Окрім цього потребують оновлення навчальні плани, оскільки були внесені зміни до 115 стандартів вищої освіти. Триває розробка проєкту Положення про використання штучного інтелекту в освітньому процесі, оскільки університет є осередком інновацій і не може залишатися осторонь прогресу. З початком нового навчального року планується провести атестацію 110 навчальних лабораторій.

Начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко закцентував на актуальних завданнях провадження наукової діяльності. Станом на зараз із 74 заявлених проєктів до науково-дослідної частини подано 14. До 01 вересня очікуємо надходження всіх, аби встигнути їх перевірити, підсилити та підготувати до подачі для участі в конкурсі. Також на сьогодні виконано 97,6% плану надходжень від надання госпрозрахункових послуг. Згідно з розпорядженнями проректора з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксани Тонхи формується база іноземних науковців-партнерів, які можуть бути залучені до спільної діяльності та каталог наукових послуг кафедр, які будуть цікаві бізнесу.

Відповідальний секретар приймальної комісії Олексій Соломка проінформував про проведені співбесіди зі вступниками пільгових категорій. Наразі триває реєстрація та складання фахових вступних випробувань до магістратури. З 19 липня розпочинається електронна подача документів. Проте, велика кількість вступників приїдуть до приймальної комісії, аби її працівники допомогли з цим. Їх зустрічатимуть відповідальні особи від факультетів та ННІ, Сенату Студентської організації, які проведуть екскурсії та нададуть вичерпну інформацію.

Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко звернув увагу на підвищену пожежну небезпеку. Відповідно потрібно зменшити навантаження на електромережу, постійно контролювати стан приладів, з’єднань, електрофурнітури тощо.

Начальник відділу аспірантури Віталій Вакуленко закцентував на термінах і організації прийому заяв вступників до аспірантури. Стартуємо 22 липня в аудиторії 59 навчального корпусу №1. Відповідна інформація буде в оголошенні, розміщеному на офіційному сайті університету.

Начальник кафедри військової підготовки Валерій Шевчук проінформував про ситуацію з набором курсантів та закликав керівників підрозділів у сприянні проведення профорієнтаційної роботи.

На нараді розглядалися й інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook