Владислав Литвинчук: “Веборієнтовані системи, CRM-системи, No-code, Creatio: що це і для чого це потрібно сучасним ІТ фахівцям”
За прогнозами аналітичної агенції що спеціалізується на IT-сфері International Data Corporation до 2026 року більше 40% компаній будуть використовувати в основі своїх сервісів no-code. Саме тому, було запрошено спікера-практика, випускника спеціальності “Комп’ютерні науки” Владислава Литвинчука, який зараз працює на посаді R&D Leader в компанії Sales`Up на відкриту зустріч зі студентами факультету інформаційних технологій спеціальності «Інформаційні системи і технології» у межах вивчення дисциплін Основи інформаційних систем та Теорія систем і системний аналіз.
Дефіцит фахівців, які володіють сучасними технологіями в різних структурах, потреба в автоматизації процесів та впровадженні сучасних ІТ рішень в бізнесі, запит на швидку цифровізацію, саме ці фактори продовжують підвищувати розвиток No-code платформ, які дозволяють автоматизувати процеси та розширюють можливості для виконання завдань. Саме тому, Владислав, представив особливості вебсистем, а також один із їх типів: CRM (Customer Relationship Management), що означає «управління взаємовідносинами з клієнтами» та відноситься до всіх стратегій, методів, інструментів і технологій, які використовує сьогодні бізнес для розвитку, утримання і залучення клієнтів. Навів приклад впровадження таких систем у закладах вищої освіти.
Владислав розповів і про особливості розробки таких систем, специфіку використанням No-code технологій, та яка їх роль в сучасних системах, а також представив можливості Creatio для такої розробки. Продемонстрував No-code технологію, як вона працює, яким чином дозволяє розробляти нові блоки в CRM-системі, автоматизувати нові процеси, продемонстрував автоматичну генерацію таблиць бази даних, частини front-end розробки.
Також Владиславом було представлено розроблений telegram-бот, за допомогою якого студенти мали змогу відповідати на запитання доповідача, а також можливість інтеграції месенджерів на прикладі telegram із CRM-системою, наведено приклади використання такої системи різними українськими торговими мережами та брендами. Можливості наповнення нових даних у згенеровану базу, моделювання бізнес-процесів, відслідковування їх виконання та яким чином налаштований бізнес-процес допомагає автоматизувати виконання бізнес-операцій.
Робоча атмосфера, застосування сучасних технологій на практиці та зустрічі з випускниками факультету, надає студентам впевненості у своїх силах та правильному вибору майбутнього фаху
Таїсія Саяпіна, старший викладач
кафедри інформаційних систем і технологій