Навчальна практика з кормовиробництва

З 06 по 08 жовтня 2025 року на базі ВП НУБіП України "Агрономічна дослідна станція" відбулася навчально практика з кормовиробництва для студентів 3 курсу 4 групи агробіологічного факультету
Практика проходила під керівництвом доктора с.-г. наук, професора кафедри рослинництва НУБіП України ДЕМИДАСЯ Григорія Ілліча.
Студенти ознайомилися із земельним банком, основними сільськогосподарськими культурами, технологією їх вирощування та забезпеченістю технікою на базі "Агрономічної дослідної станції". Разом із зоотехніком господарства обговорили загальну кількість поголів'я великої рогатої худоби, кількість дійних корів та їх породи, середньодобовий надій, приріст живої ваги на відгодівлі, а також стан галузі кормовиробництва у господарстві.
Значну увагу було приділено вивченню сучасних технологій заготівлі основних видів кормів. Студенти ознайомилися як із традиційними, так і з інтенсивними методами, що забезпечують збереження поживних речовин. Вивчалися технологічні аспекти заготівлі сіні, спрямовані на швидке просушування скошеної маси (до вологості 15-17%) для мінімізації втрат каротину та протеїну. Особлива увага приділялася роботі ворушилок та граблів, а також правилам формування щільних тюків або рулонів для тривалого зберігання.
![]() |
![]() |
Практика акцентувала увагу на методах консервування, які є ключовими для створення якісної кормової бази для ВРХ. Студенти вивчали вимоги щодо сировини для силосування та оптимальної вологості маси. Обговорювалося використання біологічних та хімічних консервантів для поліпшення якості силосу. Було розглянуто технологію заготівлі сінажу, основний акцент зроблено на герметизації корму — заготівлі сінажу в рукавах або щільно обмотаних рулонах для повного виключення доступу кисню.
Загалом, студенти відзначили, що практика стала не просто виконанням навчального плану, а важливою сходинкою до становлення майбутніх фахівців. Поєднання теорії з наочними виробничими процесами, а також можливість діалогу з практикуючими фахівцями забезпечило краще засвоєння матеріалу.