Шлях до серця учня лежить через співпрацю з учителем

November 1, 2017

Важливим компонентом професійної орієнтації учнів є професійна просвіта – повідомлення школярам відомостей про різні професії, їхнє призначення, потреба в кадрах, умови праці, вимоги до кожної професії й оплата праці. Сьогодні, у час бурхливого інформаційного буму, особливо важливо ознайомлювати учнів із сучасними професіями, інформувати про їх затребуваність на ринку праці, створити таке профорієнтаційне середовище, яке б актуалізувало мотиваційну сферу особистості на самостійне вирішення проблеми власного професійного самовизначення. Одним із завдань такої роботи є підготовка учнів старшої школи до самостійного вибору майбутньої професії. Протягом навчання у школі увагу школярів зосереджують на самовихованні, формуванні суспільно значущих мотивів вибору професії, реальній самооцінці ними власних потенційних можливостей, тому доцільність упровадження інноваційних форм профорієнтаційної роботи дуже актуальна на сьогодні, а особливо виїзні консультування молоді з питань професійного самовизначення та працевлаштування. Така робота має проводитися спільно з вчителями, адміністрацією школи та центрами профорієнтаційної роботи.

 

  

Тому, освоюючи все нові й нові форми профорієнтаційної роботи, 31 жовтня 2017 року у стінах Подільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 93 у рамках співпраці та профорієнтаційної роботи відбулася засідання заступників директорів усіх шкіл Подільського району, представників районного відділу освіти, де взяли участь і викладачі кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей Березова Л.В., Іванова О.В., Пономаренко О.Г. та Найдьонова А.В., а також Михайло Перцевий, представник  ТОВ «Клевердія», робота якого ґрунтується на комплексному підході до дослідження особистості. Їхня система називається Комплексна профорієнтаційна діагностика «Абітурієнт». Засобами цієї системи користувачі, за результатами тестування, отримують детальний звіт в якому описується кожний параметр, що важливий для визначення, надаються рекомендації з розвитку особистості також надається перелік професій у яких дитина зможе максимально розкрити свій потенціал з метою допомоги школярам у виборі майбутньої професії.

Пономаренко О.Г. як керівник Центру профорієнтаційної роботи гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України надала детальну інформацію про переваги навчання в НУБІП України, міжнародну кооперацію провідного закладу вищої освіти України, науково-дослідну роботу, актуальні професії та спеціальності, представлені на гуманітарно-педагогічному факультеті,  шляхи їх здобуття, подвійне дипломування, підготовчі курси, пільги при вступі на навчання.


У ході зустрічі учасники засідання обмінялися враженнями, контактами та обговорили можливості подальшої співпраці.

 

Що дала ця зустріч нашим викладачам? Нові контакти, знайомства, гостинні запрошення до усіх шкіл Подільського району м. Києва. 
У свою чергу, заступники директорів були приємно здивовані змінам, що відбулися останнім часом у колишній аграрній академії, нове знайомство із потужним, перспективним, багатопрофільним вишем і приємні враження від переглянутих відеороликів.

Наступним нашим кроком стане профорієнтаційна робота викладачів гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України у школах Подолу спільно із рідними вчителями, яким діти довіряють і до яких прислухаються.

Тож ми приречені на успіх і пріоритетність у виборі абітурієнтів.


Оксана Пономаренко,
Керівник профорієнтаційного центру
гуманітарно-педагогічного факультету

 
 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook