Підсумки ІТ марафону GameDev: від ідеї до прототиипу
19 листопада 2022 року відбувся підсумковий день ІТ марафону GameDev присвяченого 70-річчю коледжу. До фіналу дійшли всі дев'ять команд, хоча не у повному складі. Певні труднощі, пов'язані з війною, внесли корективи у розробку прототипів ігор, які створили учасники. Не дивлячись на них, ми отримали гарний результат!
Отже, чотири відділення, дев'ять команд, дев'ять тем, дев'ять прототипів ігор.
Групи |
Команда |
Тема гри |
Назва гри |
11-О, 11-П |
Небезпечний об’єкт |
Скринька |
"Лісова Скринька" |
21-О, 22-О |
Летючі кабіни |
Обман |
"Завоз" |
21-Ф, 21-М, 21-П |
Crazy economists |
Ритуал |
"Спіймай орка" |
21-З, 22-З |
Game Sense |
Марнотрацтво |
"Jabka Tolik" |
11-ІП, 12-ІП, 13-ІП |
Hainek Game |
Ти не ти |
"Secrets of Ancient" |
21-ІП, 22-ІП, 23-ІП, 24-ІП |
Simple Dev |
Вимирання |
"Cost Of Life" |
12-Ю, 21-Ю |
Non stop |
Таємничість |
"Виправдай & Заарештуй" |
11-Б, 11-Д, 11-ДЗ |
Голодні студенти |
Безкінечність |
"Endless Building" |
21-Д, 21-Б, 22-Б |
Атлантіс |
Одне ціле |
"Duck mum hunter" |
Їх оцінювали професіонали:
◦Андрій Хмельник, виконавчий директор Rivne IT Education,
◦Назар Маланчук, директор UPRISE IT академії,
◦Станіслав Балдич, юніті розробник,
◦Дмитро Демчук, геймдизайнер,
◦Вадим Мазепа, 2d animator (I ONE GAMES).
за наступними критеріями:
- Креативність,
- Відповідність теми
- Перспективність
- Бізнес інтерес
- Групова робота
- Дизайн
- Представлення
- Користувацький інтерфейс
Отже, представлення прототипів! Гарна, тепла, технічно оснащена конференцзала. Світло - є! Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім учасникам марафону, що фінал проходить саме в цій залі, завдяки UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Герасимчук Степан, представник банку, підготував спеціальні призи для команди, яка переможе у номінації "Глядацькі симпатії".
Команди уважно слухають конкурентів, адже від того, як представиться прототип, залежить перемога! Студенти віднеслися відповідально і, навіть, спробували гру запрограмувати через Unity, Scratch, Construct. Ідеї прототипів - чудові, унікальні. Неочікувано для всіх, після завершення представлення, присутні вирішили проводити такі заходи постійно.
Тому, журі обговорили представлення і вирішили наступне:
- відзначили прототипи, які реалізувати через програмне середовище;
- зацікавили дизайнерські підходи до героїв ігор;
- цікаві назви об'єктів прототипів;
- унікальність ідеї;
- правильність розробки правил гри.
До вручення дипломів приєдналися випускники відділення програмування Сергій та Артем, які пригостили піцою Fabrika. Вони запропонували цінні сертифікати і запросили до себе, скоштувати страви.
Отже, переможець ІТ марафону GameDev: вд ідеї до прототипу стали дівчата з команди ЛЕТЮЧІ КАБІНИ. Прототип гри "Завоз", яку вони представили вразив найбільше згідно з критеріями. Тому ДИПЛОМ ПЕРЕМОЖЦЯ отримали саме вони! Вітаємо переможців!
Ірина Якимчук, завідувач відділення програмування