Освіта в умовах широкомасштабної агресії рф: стан, проблеми, перспективи розвитку
6 червня 2024 року на гуманітарно-педагогічному факультеті відбулася Міжнародна дистанційна науково-практична конференція «Україна та світ в умовах російської збройної інтервенції (з 2014 р.)». З метою забезпечення міжнародної мобільності було організовано роботу секції «Освіта в умовах широкомасштабної агресії рф: стан, проблеми, перспективи розвитку», у якій взяли активу участь аспіранти з КНР, які навчаються за освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки».
Попри неоднозначне ставлення України та демократичного світу до Китаю, зумовлене китайською позицією щодо російсько-української війни, низці розбіжностей у зовнішній та внутрішній політиці з цінностями і стандартами України та європейської спільноти, освітня сфера зацікавлена у розвитку наукових зв’язків.
Учасники секційного засідання конференції виступили з доповідями, у яких висвітлювались питання щодо підходів до інноваційного розвитку цифрової грамотності викладачів закладів професійної освіти, професійної IT-освіти, розвитку професійної, естетичної, проектувальної компетентності студентів, професійної підготовки фахівців інженерних спеціальностей.
Цікавою для доповідачів була можливість висловити власне бачення проблем стану, проблем та перспектив розвитку сучасної освіти, поділитися власним досвідом наукової та методичної роботи.
Найбільшу зацікавленість учасників конференції та жваві дискусії викликала тематика щодо розвитку лідерства в освіті в умовах сучасних суспільних трансформацій.
Така робота, як зауважила модератор, дає можливість аспірантам зрозуміти особливості наукової складової освітньої програми, тонкощі професії педагога і окреслити перспективи розвитку кар’єри, отримати необхідні інструменти самореалізації у царині майбутньої професії.
Професор кафедри педагогіки,
гарант ОНП "Освітні, педагогічні науки"
Валентина Мірошніченко