Кураторська година. Наші плани на 2022 рік!

13 вересня 2021 року

 «Багато чого не зробиш, поки не вивчишся. Але багато треба зробити, щоб навчитись». Цей вислів Конфуція чітко вказує на важливість навчання в житті людини. Студенти НУБіП України з нетерпінням чекали на відкриття навчального року і з першого дня запрацювали над здобуттям нових знань.

Наставник четвертої англомовної групи третього курсу факультету аграрного менеджменту Віталій Гаврилюк провів онлайн-зустріч зі студентами, на якій було обговорено стан їхнього здоров’я та ефективність дистанційного навчання.

Зазначимо, що нашим студентам викладачами кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту повністю забезпечено викладання дисциплін з використанням електронних навчальних курсів (ЕНК). Тому на момент оголошення карантину всі вже були готові до організації навчання за дистанційними технологіями. В нашому університеті використовується власний освітній портал НУБіП «Elearn». Він містить понад тисячу сертифікованих електронних навчальних курсів. На електронних курсах навчання розроблені теоретичні ресурси, презентації, завдання та методичні рекомендації, відеоінструкції з виконання практичних завдань, а також модульні контрольні ресурси і проводиться підсумкова атестація. При цьому учасники освітнього процесу використовують також різноманітні інформаційні сервіси: месенджери (WhatsApp, Telegram, Viber, Messenger і ін.), засоби відеоконференцзв'язку (Webex Meet, Zoom, Skype), YouTube, електронна пошта і т. д. Це дозволяє як студентам, так і викладачам постійно перебувати в освітньому середовищі через всі доступні інформаційні та комунікаційні канали.

 

Серед переваг використання Elearn студенти відзначають простоту викладу матеріалу, модульну структуру курсів, широкий набір інструментів для вивчення теоретичного і практичного матеріалу, зручність виконання завдань для самостійної роботи тощо.

Разом з цим, студенти зацікавилися основами технологій навчання. Досить часто виникають ситуації, коли після навчання виникає відчуття, що частина інформації пролетіла повз вуха або взагалі нічого не запам'яталося. Чому одні студенти навчаються більш ефективно, ніж інші?

Так, ми перейшли до обговорення важливості постановки навчальних цілей та їхнього значення для ефективного професійного зростання. Згідно з науковими дослідженнями встановлено, що цілі навчання, сформульовані спочатку, безпосередньо впливають на ефективність навчання і якість засвоєння інформації. Це пов'язано з тим, що цілі навчання, сформульовані на початку, відразу ж направляють увагу студентів на матеріал, який варто вивчити і використовувати для перевірки знань.

Які цілі навчання і як вони підвищують ефективність навчання?

Мета навчання - це кінцевий результат будь-якої навчальної діяльності, виражений в точних і недвозначних категоріях і концепціях. Словом, завдяки освітнім цілям студент відразу розуміє, що буде в цьому матеріалі і на що потрібно звернути увагу. Якщо цілі навчання чітко відображають те, що буде обговорюватися в навчальних матеріалах, студенти з більшою ймовірністю досягнуто цих цілей.

І навпаки: якщо освітні цілі абстрактні або взагалі не існують, то учасники і учасники освітнього процесу не знатимуть, чого від них чекають. В результаті деякі студенти можуть розчаруватися в курсі і втратити мотивацію до навчання.

Таким чином, цілі навчання - це ефективний інструмент для засвоєння будь-якої інформації, який також може поліпшити успішність студентів.

В рамках експерименту студентам було запропоновано обговорити процес дистанційного навчання та визначити свої плани на рік. Всі погодилися, що працюючи із поставленими цілями зможуть покращити свої результати не тільки у навчанні, а й особистому житті.

 

Так, Іван Маховський зазначив, що в цілому дистанційним навчанням задоволений. Всі викладачі надають необхідний навчальний матеріал. А перед собою ставить завдання поліпшити знання іноземних мов. Першою буде англійська. Ксенія Ільїна зазначила, що студенти вже дуже добре освоїли освітню платформу Elearn, тому немає проблем із здачею практичних завдань, легко працювати з лекційним матеріалом, зрозумілі тести і практичні завдання. Серед основних завдань виділяє пошук професійного місця роботи. Для початку це може бути посада рівня стажера, головне - набути професійних навичок.

Станіслава Костромєєва зазначила, що карантин - це не тільки суворе обмеження, але і хороша можливість для саморозвитку і навчання. Таким чином, можливості онлайн-навчання - прекрасна можливість для студентів поєднати навчання і особистий розвиток. Основна мета - розвиток лідерських якостей.

Наступна зустріч буде присвячена обговоренню виконанню планів на 2022 рік!

Віталій Гаврилюк,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook