Навчальна практика для студентів 2 курсу освітньої програми “Економічна кібернетика” та “Цифрова економіка”: цікаво, змістовно, практико-орієнтовано
Навчальна практика для студентів 2 курсу освітньої програми “Економічна кібернетика” та “Цифрова економіка”: цікаво, змістовно, практико-орієнтовано
28 червня 2021 року
Не зважаючи на літню спеку студентиосвітніх програм “Економічна кібернетика” та “Цифрова економіка” поглиблюють свої знання та практичні навички під час навчальної практики.
Студенти 2 курсу своє практичне навчання розпочали із поглиблення знань в напрямку сучасних інформаційних комунікацій. В рамках навчальної практики студенти мали колективні та індивідуальні види робіт. На перших заняттях було зосереджено увагу на професійних напрямах, які цікавлять студентів, професіях та спеціалізованих ПЗ.
![](/sites/default/files/u196/k6_0.jpg)
Студенти проаналізувати існуючі тенденції на ринку праці за окремими професіями та представили результати. Далі в рамках цікавлячих студентів напрямів працевлаштування було сформовано різні робочі кейси, орієнтовані на поглиблення hard-та softskills.
![](/sites/default/files/u196/k7_0.jpg)
Особливо студентів зацікавила ділова гра “Виробнича нарада”, яка відбувалася за використання елементів групової дискусії та гри в ролях. Студенти мали зімітувати представлені їм ситуації, визначити свою роль відповідно до переліку, проаналізувати надані їм кількісні та якісні дані, прийняти колективне рішення за наданими їм питаннями в обмежений період часу. Далі разом з викладачем було проаналізовано аргументи кожного із учасників в процесі гри. Гра було орієнтована на застосування аналітичного мислення та визначення певних психологічних аспектів. Психологи стверджують, що якщо достатньо довго і наполегливо уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом можливо стати на нього схожим. Якщо уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить перемогу неможливою і навпаки, яскраво уява себе в ролі переможця великою мірою сприятиме успіху. Головна мета, якої можна досягти, використовуючи позитивну візуалізацію - це допомогти особистості знайти її справжнє Я, привести уявлення про себе у відповідність з об’єктом, який вони відображають, адже, як стверджують психологи, більшість людей занижує свою самооцінку.
Далі від теоретичних аспектів студенти перейшли до поглиблення своїх практичних навичок роботи в Google-Sheets та Data Studio, здійснивши кластерний аналіз даних продажу окремих видів продукції за обраним ними варіантом.
![Изображение выглядит как столАвтоматически созданное описание](/sites/default/files/u196/k8_0.jpg)
Поряд з цим для студентів було організовано ряд зустрічей із випускниками, які поділилися своїм професійним досвідом, а студенти в свою чергу почути з перших вуст про посади та задачі в межах них, якими цікавляться.
![Изображение выглядит как текст, внутренний, снимок экрана, компьютерАвтоматически созданное описание](/sites/default/files/u196/k9_0.jpg)
![](/sites/default/files/u196/k10_0.jpg)
В підсумку студенти мали нагоду прийняти участь в різних видах діяльності, а тому провели практику активно та, маю надію, що з користю.
Інна Костенко,
Асистент кафедри економічної кібернетики