Навчальна практика для студентів 2 курсу освітньої програми “Економічна кібернетика” та “Цифрова економіка”: цікаво, змістовно, практико-орієнтовано

28 червня 2021 року

 Не зважаючи на літню спеку студентиосвітніх програм “Економічна кібернетика” та “Цифрова економіка” поглиблюють свої знання та практичні навички під час навчальної практики.

Студенти 2 курсу своє практичне навчання розпочали із поглиблення знань в напрямку сучасних інформаційних комунікацій. В рамках навчальної практики студенти мали колективні та індивідуальні види робіт. На перших заняттях було зосереджено увагу на професійних напрямах, які цікавлять студентів, професіях та спеціалізованих ПЗ.
Студенти проаналізувати існуючі тенденції на ринку праці за окремими професіями та представили результати. Далі в рамках цікавлячих студентів напрямів працевлаштування було сформовано різні робочі кейси, орієнтовані на поглиблення hard-та softskills.
Особливо студентів зацікавила ділова гра “Виробнича нарада”, яка відбувалася за використання елементів групової дискусії та гри в ролях. Студенти мали зімітувати представлені їм ситуації, визначити свою роль відповідно до переліку, проаналізувати надані їм кількісні та якісні дані, прийняти колективне рішення за наданими їм питаннями в обмежений період часу. Далі разом з викладачем було проаналізовано аргументи кожного із учасників в процесі гри. Гра було орієнтована на застосування аналітичного мислення та визначення певних психологічних аспектів. Психологи стверджують, що якщо достатньо довго і наполегливо уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом можливо стати на нього схожим. Якщо уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить перемогу неможливою і навпаки, яскраво уява себе в ролі переможця великою мірою сприятиме успіху. Головна мета, якої можна досягти, використовуючи позитивну візуалізацію - це допомогти особистості знайти її справжнє Я, привести уявлення про себе у відповідність з об’єктом, який вони відображають, адже, як стверджують психологи, більшість людей занижує свою самооцінку.
             Далі від теоретичних аспектів студенти перейшли до поглиблення своїх практичних навичок роботи в Google-Sheets та Data Studio, здійснивши кластерний аналіз даних продажу окремих видів продукції за обраним ними варіантом.
Изображение выглядит как столАвтоматически созданное описание
            Поряд з цим для студентів було організовано ряд зустрічей із випускниками, які поділилися своїм професійним досвідом, а студенти в свою чергу почути з перших вуст про посади та задачі в межах них, якими цікавляться.
Изображение выглядит как текст, внутренний, снимок экрана, компьютерАвтоматически созданное описание
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  В підсумку студенти мали нагоду прийняти участь в різних видах діяльності, а тому провели практику активно та, маю надію, що з користю.
Інна Костенко,
Асистент кафедри економічної кібернетики
 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook