Професійні компетентності магістрів з економіки в умовах сучасних викликів – вимога роботодавців

5 листопада 2020 року

 

IMG 8797     В форматі круглого столу 2 листопада на кафедрі економіки підприємства очно та в онлайн режимі з використанням хмарного сервісу Zoom відбувся науково-практичний семінар «Професійні компетентності магістрів з економіки в умовах сучасних викликів», в якому взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри та роботодавці. 

 

     Відкрила захід член проєктної групи з підготовки магістрів освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» к.е.н., доцент, декан факультету Любов ЯРЕМА, яка зазначила про необхідність і важливість обговорення якості і наповнення освітніх програм, особливо на предмет відповідності навчальних планів суворій реальності та комплексним вимогам до фахівців від роботодавців, а також наголосила на важливості співпраці з роботодавцями, адже якість підготовки фахівців в першу чергу залежить від адаптованих навчальних планів, а реалізація цього плану – від студентів та викладачів. Враховуючи те, що метою освітньо-професійної програми є формування у майбутнього фахівця здатності динамічно поєднувати знання, уміння, комунікативні навички і спроможності з автономною діяльністю та відповідальністю під час вирішення завдань та проблемних питань у галузі економіки агропромислового виробництва, важливим є наповнення навчальних планів дисциплінами відповідно до сучасних вимог та практичної орієнтації майбутніх фахівців.

IMG 8795     У ході дискусії, в якій взяли участь: завідувачка навчальним відділом Галина ХРИСТЕНКО, голова ради роботодавців Володимир ПЕТРОВСЬКИЙ, завідувачка кафедри економіки підприємства Ірина ГУРСЬКА, особлива увага була приділена пропозиціям щодо формування вибіркових компонентів у навчальних планах, а саме збільшення переліку вибіркових дисциплін, формування їх каталогу.

IMG 8804    Доктор економічних наук, професор кафедри Світлана СУДОМИР підняла питання про можливість реалізації дуальної освіти при підготовці фахівців та практичне підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на виробництві, зосередила увагу на посиленні аналітичної складової в підготовці фахівців, а саме володіння економіко-математичними методами.

IMG 8809     Також йшлося про осучаснення змісту освітніх програм, навчальних планів; оптимізації кількості обов’язкових та вибіркових компонентів циклів загальної й спеціальної (фахової) підготовки освітньо-професійних програм бакалаврів і магістрів.

     За результатами обговорення заплановано розширити перелік вибіркових компонентів окремими дисциплінами фахового спрямування

Оксана ЗАМОРА,
доцент кафедри економіки підприємства

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook