Вчимося працювати і навчатися по новому. The examination of the subject «Marketing Analysis» done

8 травня 2020 року
     Для нас, четвертокурсників спеціальності «Маркетинг» НУБіП України, літня екзаменаційна сесія 2019-2020 є особливою, адже вона вперше проводиться дистанційно. Нещодавно ми закінчили екзаменаційну сесію. Останній екзамен був з дисципліни «Маркетинговий аналіз». Його приймала доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Алла Рябчик.

     Ми дистанційно провели комплексний аналіз ринку та маркетинговий аналіз підприємств. Для вивчення необхідного матеріалу використовували навчальну платформу Elearn. Раз на тиждень за розкладом, проводилися зустрічі в онлайн-сервісі Zoom для більш детального освоєння інформації та спілкування з викладачем стосовно навчального матеріалу. Для постійного зв’язку використовувалися Viber та е-mail.

      Екзамен з дисципліни «Маркетинговий аналіз» здійснювався через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn. Пройшла Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговоренні організаційних питання. Іспит складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Виконання завдань відбувалося в звичайному для всіх форматі, тому адаптація до таких умов не була складною.
     Після написання екзамену відбулася співбесіда з кожним студентом та оголошення підсумкових оцінок.

 

 

     Навчання дистанційно – це використання сучасних технологій, досвід, розвиток та нові ідеї. Завдяки високому рівні самоорганізації, вмінню планувати, бажанню вчитися та розвиватися, навчання дистанційно може бути досить ефективним. Це був цікавий досвід, який нам усім знадобиться в майбутньому.

   

    
     

Анастасія Чупилка, Дарина Бойко,
студенти 4-го курсу спеціальності «Маркетинг»

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook